bnbgate.com

ساخت وبلاگ

شرایط زندگی در خوابگاه های خودگران در ایران

 

 شرایط زندگی در خوابگاه های خودگران در ایران

 

از آنجایی که بسیاری از دانشگاه ها ظرفیت محدودی برای پذیرش دانشجویان غیر بومی دارند و نمی توانند جوابگوی این دانشجویان در خوابگاه های کشور باشند بر همین اساس خوابگاه های خودگردان برای برطرف کردن نیازهای این دانشجویان پدید آمدند. اگر بخواهیم در مورد این بگوییم که خوابگاه خودگردان چیست صحبت کنیم باید بگوییم که خوابگاه های خودگردان همان خوابگاه های غیر دولتی هستند که با دریافت هزینه ای بالاتر از خوابگاه های دانشجویی دانشگاهی ، اتاق هایی از 2 تا 10 نفره در اختیار دانشجویان قرار می دهند تا دیگر دغدغه محل اسکان نداشته باشند.

 

خوابگاه های خودگردان ، خوابگاه هایی هستند که می توانند که توسط شخص یا اشخاصی به صورت خصوصی اداره می شود و با طی یک تفاهم نامه ای که با دانشگاه بخصوص دارد همکاری می نماید البته این را هم در نظر داشته باشید که دانشگاه تنها تا جایی که اختیارات قانونی داشته باشد می تواند بر روی عملکرد این خوابگاه ها نظارت داشته باشد به طور مثال دانشگاه نمی تواند بر نحوه اداره و حتی امکانات حوابگاه های خودگردان اظهار نظر و یا دخالتی داشته باشد. بر همین اساس بسیاری از کسانی که در این خوابگاه ها زندگی میکنند همیشه این اعتراض را نسبت به این خوابگاه ها دارند که امکاناتی که خوابگاه در ازای هزینه ای که می گیرد بسیار ناچیز است و هیچ ارگانی نیست که بر روی عملکرد انها نظارت داشته باشند. البته طی صحبت هایی که مسئولین صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم اعلام شده است در پی این هستند که میزان نظارت بر روی این خوابگاه های خودگردان را افزایش دهند که این حرف تا کجا می تواند به عمل تحقق یابد مطمئنا زمان زیادی لازم دارد.

با توجه به تمامی این صحبت ها این موضوع را هم در نظر داشته باشید که هر دانشجویی توان پرداخت اجاره و رهن منازل اجاره ای را ندارند و ترجیح می دهند در خوابگاه های دانشجویی اسکان داشته باشند تا بتوانند از امکانات حتی ناچیز این خوابگاه ها استفاده نمایند . البته این را هم در نظر داشته باشید که خوابگاه های خودگردان زیادی هستند که امکانات رفاهی بسیار عالی در اختیار دانشجویان قرار می دهند اما هزینه اسکان در این خوابگاه ها انقدر بالا می باشد که دانشجویان زیادی توان پرداخت این هزینه را نخواهند داشت

 

قوانین خوابگاه های خودگردان 

 

دانشجویانی که در خوابگاه های دانشجویی اسکان پیدا می کنند باید یک سری قوانین و مقررات انضباطی را رعایت نمایند. قوانین خوابگاه های دانشجویی به شرح ذیل می باشد :

مقررات اسکان:

1) دانشجويان حق واگذاري محل سکونت خود را به ديگري ندارند ولي در صورت لزوم تعويض محل سکونت با اجازه کتبي مدير خوابگاه امکان پذير خواهد بود.

 2) هر دانشجو موظف به حفظ اموال شخصي خود خواهد بود و مسئول خوابگاه در اين زمينه هيچگونه مسئوليتي ندارد.

 3) دانشجو حق طبخ غذا در اتاق خود را ندارد.

4) تغيير يا تعويض قفل و ساير وسايل محل سکونت دانشجو بدون هماهنگي با مسئول خوابگاه ممنوع است

5) دانشجو موظف به نظافت محل سکونت ( اتاق ) خود و حفظ بهداشت و پاکيزگي معابر عمومي خوابگاه مي باشد .

6) در صورتيکه در امور تاسيساتي خوابگاه از قبيل کليد و پريز ، انشعاب آب و...... خللي  بوجود آيد و نياز به تعمير داشت دانشجو بايد مراتب را به سرپرست مربوطه اطلاع دهد تا نسبت به رفع آن اقدام شود .

7) دانشجو حق جابجايي لوازم خوابگاهي را ندارد .

8) در ابتداي سکونت در خوابگاه مبلغي به عنوان وديعه از دانشجو اخذ در صورت عدم خسارت به هنگام تسويه حساب وجه مذکور مسترد خواهد شد. (مبلغ وديعه توسط شورا تعيين و ابلاغ مي گردد)

9) سکونت افراد غير خوابگاهي در خوابگاه ممنوع است .

10) مسئوليت حفظ و نگهداري اموال داخل اتاق از قبيل : قفل،کمد، درب، جالباسي ، ديوار و ... بر عهده اعضاء اتاق خواهد بود و در صورت بروز هرگونه خسارت ساکنين اتاق موظف به جبران خسارت خواهند بود .

11) پس از انعقاد قرارداد چنانچه دانشجويي به هر دليل از خوابگاه انصراف دهد .در صورتيکه انصراف در نيمه اول ترم باشد مبلغ شهريه تا زمان سکونت با يک ماه اضافه محاسبه و اگر در نيمه دوم ترم باشد بايستي کل شهريه را پرداخت نمايد.

تبصره: چنانچه دانشجو بتواند فرد ديگري را که صلاحيت اسکان در خوابگاه را داشته باشد به جاي خود معرفي کند صرفا مدت سکونت براي وي محاسبه خواهد شد. بديهي است در اين مورد مبلغ کل پرداختي دو نفر به مدير خوابگاه معادل شهريه يک نيمسال يک نفر خواهد بود.

12) در صورتي که دانشجو قسمتي از ترم تحصيلي را در خوابگاه حضور داشته باشد و از ادامه سکونت منصرف شود ،بدون تسويه حساب و اعلام انصراف به مسئول خوابگاه آنجا را ترک نمايد بايستي اجاره بهاء آن نيمسال را بپردازد.

13) تامين لوازم شخصي مانند پتو، تشک ، بالش و..... به عهده دانشجو مي باشد .

14) حضور و غياب در خوابگاه خواهران هر شب و در خوابگاه برادران به صورت راندم انجام مي شود و کليه دانشجويان موظف به همکاري خواهند بود .

15) دانشجو در هنگام تخليه خوابگاه بايد اتاق را کاملا نظافت نمايد و وسايل تحويل گرفته را سالم به سرپرستي تحويل دهد.

16) مدير خوابگاه موظف است غيبت دانشجوي ساکن را به خانواده اش اطلاع دهد .

17) در صورت غيبت مستمر دانشجو، مدير خوابگاه با هماهنگي شورا مي تواند در مورد ادامه سکونت دانشجو تجديد نظر کند.

18) مدير خوابگاه موظف است هر گونه تخلف انضباطي دانشجويان ساکن خوابگاه را در اسرع وقت کتباً به کميته انضباطي محل تحصيل دانشجو اعلام نمايد.

 

ب- شرايط ملاقات – مهمان- مسافرت

19) چنانچه بستگان درجه يک (مادر يا خواهر در خوابگاه خواهران، پدر يا برادر در خوابگاه برادران  ) به عنوان مهمان مراجعه نمايند با اجازه کتبي مسئول خوابگاه و موافقت ساکنين اتاق حداکثر 3 شب در طول نيمسال تحصيلي مي توانند در خوابگاه سکونت يابند و بدون مجوز اکيدا ممنوع است.

20) چنانچه بستگان دانشجو بعنوان ملاقات کننده مراجعه نمايند ، پس از شناسايي و ارائه مدارک معتبر به سرپرست خوابگاه مي توانند با دانشجو ديدار کنند ( در هر صورت اقامت شبانه در خوابگاه بدون مجوز مجاز نيست )

21) خواهران دانشجو مي توانند حداکثر 4 شب در ماه در منازل خويشاوندان که قبلا مشخصات و آدرس و نسبت آنها با دانشجو به تائيد اولياي قانوني او رسيده باشد با اعلام به مدير خوابگاه اقامت نمايد .

22) دانشجو موظف است قبل از مسافرت مقصد و مدت مسافرت خود را مشخص نموده و کتبا به سرپرستي خوابگاه اطلاع دهد و پس از بازگشت نيز بايستي حضور خود را به مسئول يا سرپرست اعلام نمايد.

خوابگاه یار

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

bnbgate.com...
ما را در سایت bnbgate.com دنبال می کنید

برچسب : خوابگاه,خوابگاه_دانشجویی,هاستل,پانسیون,خوابگاه_دخترانه,خوابگاه_پسرانه,خوابگاه_کارمندی,دانشجویی_کارمندی, نویسنده : عزیزخانی bnbgate بازدید : 149 تاريخ : يکشنبه 28 دی 1399 ساعت: 1:38

با این آموزش ها از سرقت منزل تان جلوگیری کنید!

بااین آموزش ها از سرقت منزل تان جلوگیری کنید ؛ این روز ها بدلیل شرایط نابسامان اقتصادی و تورم افسار گسیخته و همچنین بالا رفتن قیمت ارز و طلا برخی از مردم به خرید و نگهداری طلا و دلار روی آورده اند. و این مسئله باعث افزایش آمار 11 درصدی سرقت از منازل در سال گذشته بوده است. سرقت از منزل از دید مقامات قضایی نوعی تجاوز به عنف به حساب میرود و علاوه بر از دست رفتن دارایی و اموال افراد، سلامت روحی و آرامش ذهنی آنان را نیز تا مدتها تحت تاثیر قرار میدهد. با بررسی ابعاد مختلف این مقوله ناپسند و معرفی شگردهای سارقین به پیشگیری از سرقت منزل میپردازیم.

با این آموزش ها از سرقت منزل تان جلوگیری کنید!
آگاهی های لازم در خصوص امنیت منزل

پیش ازینکه بحث آغاز شود بیاد داشته باشید خانه محل مناسبی برای نگهداری پول نقد، ارز و طلا نیست!! برخی افراد بی ملاحضه با نگهداری نقدینگی در منزل به یکباره قسمت اعظم سرمایه خود را از دست میدهند. صندوق امانات از دیر باز محل امنی برای نگهداری اموال با ارزشی است که پس از سرقت مثل ماشین و خانه هیچ نیازی به تغییر مالکیت ندارند. این روزها دیگر سارقین دنبال سرقت اشیائی مثل فرش و قالیچه و تلویزیون و… نیستند. با هوشیاری و پیشگیری میتوانیم کام آنان را تلخ کنیم. اما راهکار مقابله با نفوذ دزدان منزل به محیط چیست و چگونه باید آگاهی های لازم را در خصوص امنیت خانه و محیط کاری خود کسب کنیم. در این مقاله به شما آموزش میدهیم که چگونه تا حد زیادی از گزند سارقان در امان باشید.

 

با این آموزش ها از سرقت منزل تان جلوگیری کنید!

آمار سرقت منزل

بر حسب آمار 53 درصد از دزد ها در 15 دقیقه اول ورود به منزل به محل نگهداری پول و اوراق بهادار و یا جواهرات دست پیدا میکنند. متاسفانه به دلیل عدم فرهنگ سازی در ایران کمتر کسی منزل و یا محیط کاری خود را بیمه سرقت میکند. به بیان ساده تر تا زور بالای سر نباشد کاری از پیش نمیرود. بطور مثال به محض خرید خودرو باید وضعیت بیمه ماشین جدید را مشخص کنیم و طبق قانون به اجبار باید خودرو، تحت بیمه شخص ثالث باشد ولی آیا به همان اندازه که خودروی ما اهمیت دارد برای اموالی که در منزل نگهداری میکنیم اهمیت قائل هستیم؟!
در ادامه به بررسی موارد مهم در خصوص برقراری امنیت منزل و محیط کاری میپردازیم.

با این آموزش ها از سرقت منزل تان جلوگیری کنید!
هنگام خروج از منزل هوشیار باشید

سارقین حرفه ای اغلب باکار تیمی به استقبال طئمه خود میروند. سارق اصلی درمنزل در پی پول جواهرات و دستیارش درکوچه و خیابان به قول معروف زاغ شما رامی زند. سارق دوم به محض اینکه خطریحس کند با سارق اصلی تماس میگیرد و او را از برگشت شما بخانه مطلع میکند. طبق باورها و شنیده های قدیمی همه ما گمان میکنیم که دزد همیشه نیمه شب به سراغ خانه می آید. که طبق بررسی های پلیس پیشگیری، بهترین زمان سرقت برای سارقین بین ساعات 7شب تا 10شب و درتایم پررفت و آمد است بدلیل اینکه درزمانهای شلوغ کمتر کسی درصورت خروج از خانه به اطراف خود توجه میکند و باتصور اینکه تنها دو ساعت و یا کمتر خانه را ترک میکنند نکات ایمنی را رعایت نمی کنند. حتما هنگام خروج از خانه با زیرکی، افراد و خودروهای ناشناس و مشکوک را زیرنظر بگیرید و سعی کنید کمترجلب توجه کنید.

با این آموزش ها از سرقت منزل تان جلوگیری کنید!
هوشیاری بیشتر پیش از عزیمت به سفر

بستن بار و بندیل سفر درکوچه ممنوع!! داخل حیاط و یا پارکینگ وسایل سفر را داخل خودرو جای دهید و اگر پارکینگ ندارید در ساعات کم تردد و خلوت این کار را انجام دهید. پیرامون خانه هر خودرو، موتور سیکلت و یا فرد مشکوکی رویت کردید مراتب را سریعا به پلیس 110 اطلاع دهید تا نزدیکترین گشت انتظامی به محل اعزام شوند.
همیشه برای شما این مورد قانون باشد… تا زمان بسته شدن درب پارکینگ خانه را ترک نکنید! چرا که شاید سارق در کمین باشد تا بدون دردسر از طریق پارکینگ وارد محیط شود. دزدان نیز همانند سایر صنوف با تکنولوژی همگام هستند.
هماهنگی بین ساکنین عامل مهمی در کاهش سرقت منزل
در ایام نوروز و یا تعطیلات، در صورتی که قصد سفر دارید و در ساختمان چند واحدی زندگی میکنید با همسایگان مورد اعتماد جلسه ای کوتاه ترتیب دهید و زمان غیبت خود را به یکدیگر اطلاع دهید و با برنامه ریزی دقیق سعی کنید ترتیبی دهید تا مدت زیادی ساختمان خالی نباشد

قفل ها اولین سد راه برای سارق

پیش از هر چیز خرید و نصب قفل استاندارد با ایمنی بالا برای هر مکانی ضروری است. نمونه بهترین قفل ها ضد اسید و ضد ضربه و برش هستند و عموما از جنس نیکل فولاد ساخته میشوند. مطمئن ترین قفل باید میله ای به قطر 13 سانتی متر داشته باشد. اکثر قفل های با کیفیت از کلید های کامپیوتری استفاده میکنند. خلاصه بگوئیم از قفلی استفاده کنید که توسط اهرم و دیلم قابل شکستن نباشد. در صورت مفقود شدن کلید بی درنگ اقدام به تعویض قفل نمائید. ارزش اموال و دارایی شما قطعا بیشتر از قیمت یک قفل است.

نکاتی مهم در مورد کلید های منزل

افتادن کلید به دست سارق و یا کپی کردن الگوی کلید فاجعه بار است. دزد کلید در دست، پس سه نکته را مد نظر قرار دهید. اول اینکه به هر کسی کلید خانه تان را ندهید. دوم سعی کنید کلید را روی درب خانه جا نگذارید. و سوم حتما از قفل های استاندارد با کلید های کامپیوتری استفاده کنید. همچنین پیش از اسباب کشی به خانه جدید اقدام به تعویض کلید ها و نصب قفل های جدید نمائید. فراموش نکنید که هر کدام از این موراد به تنهایی عامل بازدارنده برای دزد نیست. به عنوان نمونه اگر از حفاظ آهنی استفاده کنیم ولی قفل ورودی ها ضد برش و فولادی نباشد تمام زحمات برای حفاظ کشی به هدر میرود. باید تا حد امکان موارد بالا را رعایت کنید تا از گزند سارق در امان بمانیم و یک شبه سرمایه سالها را از دست ندهیم.

با این آموزش ها از سرقت منزل تان جلوگیری کنید!
نصب حفاظ و درب آکاردوئونی را جدی بگیرید

علاوه بر نصب قفل سعی کنید از حفاظ آهنی جهت جلوگیری از ورود آسان به محیط جلوگیری کنید. برطبق آمار 70درصد محیط هایی که به حفاظ ها و سیستم های اعلام سرقت مجهز هستند کمتر مورد سرقت قرار میگیرند. پوشش کانالهای کولر و نورگیرها و نصب توری و حفاظ را فراموش نکنید. درب های آکارئونی یکی ازبهترین حفاظ هایی است که میتوان برای محیط های آپارتمانی بکار برد. این حفاظ ها سرعت عمل رااز سارق خواهند گرفت. اغلب درب های پیش ساخته آکاردئونی دارای یک زبانه برای نصب قفل هستند. توصیه میکنیم ازفروشنده حفاظ آهنی بخواهید که دو یا سه زبانه جهت نصب قفل های ایمنی درنظر بگیرد. بیاد داشته باشید نصب قفل بیش ازحد توجه سارق را به خود جلب میکند وبا تصور اینکه قصد حافاظت از مال فراوانی را دارید در کمین خواهند نشست. با نصب دو عدد قفل استاندارد و ضد برش قائله را خاتمه دهید.

BNBGATE

شما میتوانید در سایت BNBGATE انواع قفل های دیجیتالی را مشاهده کنید و برای خرید ، خدمات و مشاوره رایگان با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید.

bnbgate.com...
ما را در سایت bnbgate.com دنبال می کنید

برچسب : گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی,گیت_فروشگاهی,تگ,لیبل,دزدگیر,بارکد,تگ_لباس,دزدگیر_فروشگاه,عینک,سرقت_عینک,جدا_کردن_تگ,اموزش_جدا_کردن_تگ , نویسنده : عزیزخانی bnbgate بازدید : 136 تاريخ : يکشنبه 28 دی 1399 ساعت: 1:37

New inventions in the automotive industry

New inventions in the automotive industry

Perhaps in the past, it was possible to see some strange technologies and technologies only in movies, and all of them were dedicated to cinema. Flying machines and cars that had advanced technologies. But smart technologies are no longer just in movies, they have all come true. Follow us by reviewing new inventions in the automotive industry.

WhatsApp Image 2021 01 14 at 13.55.39 3 300x171 - New inventions in the automotive industry

New car technology

Many of the technologies that have been developed so far in the automotive industry are all related to greater safety in driving and comfortable human transportation, technologies that will change the future of the world’s cars. Although many technologies are still being developed in the automotive industry and not much information is available about them, but we have prepared 5 of the latest technologies in the automotive industry for you.

V2V technology or car to car It has happened many times that you intend to cross the red light and have the right of way, but another car passes the light and hits you, and none of the drivers saw the other car or did not react properly. V2V technology is a technology that sends your car to another car to wa, slow down, or even brake and stop the car if it detects an accident.
The technology has recently been tested by Ford to reduce the number of accidents and increase the safety of cars and people. V2V or Vehicle-to-Vehicle technology works on a wireless basis and sends an alert signal to other vehicles in case of danger.

photo ۲۰۲۰ ۱۰ ۰۸ ۱۰ ۳۷ ۵۶ 2 300x153 - New inventions in the automotive industry

Other vehicles also maintain a safe distance according to the received messages and prevent accidents. This technology is currently being studied and developed at MIT and its algorithm is being developed. This algorithm, when completed, uses the information obtained to predict the necessary probabilities and appropriate measures to prevent the occurrence of the accident.

Preliminary studies have shown that this technology reduces the probability of accidents by 79%. Along with this technology, another type of technology is being studied, which is known as V2I for short and is used to receive information from traffic signs and signs. This technology helps cars and drivers to detect oncoming traffic and find the best access route. Most of the world’s automakers have announced their readiness to use this technology and are working to make use of it.

WhatsApp Image 2021 01 14 at 13.55.39 1 300x150 - New inventions in the automotive industry

Cars

Cars are not very advanced technology and the idea has long been proposed and examples of it have been produced. Such cars and the dreams they have for them have been seen many times in the movies and on television, but a car with automatic driving capability must have several capabilities. In recent years, Google engineers have used their cars on public roads and highways for final testing. In the studies conducted, these cars have covered a distance of more than 321869 km, and the sole purpose of this test was not to show the power of self-driving cars.

in addition to driving, Google Cars also took photos of the roads on which they were moving to examine all aspects and signs of the road and provide more detailed computer maps.

With such a process, better alteative routes are provided, and if there are road signs and traffic lights, your car will make the necessary predictions much sooner than you see anything. Automobiles work through lasers, radar, and various cameras used in their construction and react much faster than humans. The use of such technologies is also effective in reducing road accidents and people’s safety.

In Google surveys, self-driving cars have even traveled the same route many times to identify much more information and details and to fully identify the road. They can also quickly identify which part of the road pedestrians will cross to stop quickly and prevent accidents.

Using self-driving cars by eliminating the human factor will reduce the probability of accidents by up to 95%. One of the leading companies in completing and using this technology is General Motors, which has taken its first prototypes to the manufacturing stage, but it is predicted that it will not be possible for these cars to enter the global market in the next decade.

WhatsApp Image 2021 01 14 at 14.00.20 300x169 - New inventions in the automotive industry

Virtual reality smart dashboards

Many new generation cars have screens on their windshields that are directly in front of the driver. This technology has been used in most brands and luxury cars in the world for several years. But in the not-too-distant future, cars will provide much more information and detail to the driver while driving.

The technology we’re talking about is something we’ve seen a lot in similar fantasy movies. A robot looks at objects and people around it and all the information about anything appears before its eyes.

Virtual reality footboards will have similar technology, and BMW is one of the leading companies in using such technology. Of course, this technology has not been perfected yet, but even now, the range information of cars is being checked using them.

For example, when there is a possibility of an accident, this display uses the arrow to show the driver the paths that move in that direction will completely eliminate the possibility of an accident. Virtual reality technology will go a long way in the process of completion, but thanks to increasing technologies, we will soon see their widespread use in all vehicles of the world.

WhatsApp Image 2020 11 05 at 10.36.39 300x204 - New inventions in the automotive industry

Car stop airbags Airbags or bags have been added to all cars for many years and play an important role in ensuring the health of the occupants. Today, we see a variety of airbags that are installed in different parts of the car. But in recent years, there has been an investigation into the production and use of airbags that are embedded in the exterior and interior of the car to not only reduce the risk of collision, but also to stop the car completely if necessary.

This technology uses airbags that have abrasion coverage and are the newest type of airbags in the car. Not all cars in the world may be equipped with this technology soon, or all cars may not be capable of such technology at the moment, but in newer versions of cars like Mercedes, this technology is being installed and implemented.

Such airbags act as soon as they detect the possibility of an accident and stop the car to prevent an accident. These airbags lift the car to a height of 8 cm and prevent the car from slipping on heavy brakes. Mercedes-Benz has been working on this project for many years, but we may not see the ubiquity of this technology soon.

WhatsApp Image 2021 01 14 at 13.55.39 300x150 - New inventions in the automotive industry

Energy storage panels

Although we live in an age of increasing technology and we are witnessing a new generation of technologies every day, we have not yet seen as much progress in the two industries as we should. One is the data storage industry such as flash drives, and the other is energy storage panels and batteries.

Exxon Mobile is one of the leading brands in the energy storage industry and has announced that by 2040, half of the cars produced by all brands in the world will be hybrids. Although this is very important news especially for the environment, but the main problem is in the production of car power supplies.

photo ۲۰۲۰ ۱۰ ۰۸ ۱۰ ۳۷ ۵۴ 2 300x188 - New inventions in the automotive industry

Even in recent months, there have been reports of mineral shortages for hybrid batteries. Despite advances in technology, no progress has been made on the production of power and energy sources. Lithium-ion batteries are both too heavy and take up a lot of space and have many limitations in the process of use and recharging.

But in European countries, nine carmakers are widely considering bodies that can be used in storage resources. These panels are made of a type of polymer fiber and carbon resin that are strong enough to be installed on the body and have the necessary flexibility and weldability.

The use of such panels has reduced the weight of the car by 15% in total weight. The technology used in these bodies is such that they can be charged even using brake force. Toyota is one of the pioneers in this field, which has widely used light energy storage panels. Of course, the company has not limited its work process at this stage and intends to add solar energy technology to such panels. Of course, such technologies, even the use of solar panels, are not yet economically viable and may not be widely used for years.

WhatsApp Image 2020 10 22 at 10.32.43 10 300x204 - New inventions in the automotive industry

rentalcariran

Rental car Iran provides you with the best and highest quality cars. With your conditions, you can go to the rentalcariran site to choose the car you want (with the driver or the driver). So far, you have the switch of the car you want you have.

WWW.RENTALCARIRAN.COM

bnbgate.com...
ما را در سایت bnbgate.com دنبال می کنید

برچسب : اجاره_خودرو,rental_car,خودرو,ماشین,اجاره,ماشین_عروس,انواع_خودرو,ماشین_ها,ماشین_های_ایرانی,rent_a_car_in_iran,iran_car,car, نویسنده : عزیزخانی bnbgate بازدید : 196 تاريخ : يکشنبه 28 دی 1399 ساعت: 1:37

خوابگاه‌های دانشجویی در کشورهای دیگر چه امکاناتی دارند؟

 

"خوابگاه" (dormitory) نوعی مکان اقامتی است که معمولاً برای اقامت گروه بزرگی از افراد مرتبط با هم یا هم صنف طراحی می‌شود. خوابگاه‌ها در دانشگاه‌ها، کالج‌ها، مدارس شبانه روزی رواج بیشتری دارند.

خوابگاه دانشجویی با مدیریت دانشگاه و برای اسکان دانشجویان کار می‌کند. دانشجویان متقاضی سکونت در خوابگاه، در طول تحصیل به صورت فردی یا گروهی، تمام یا بخشی از دوران تحصیلی خود را در خوابگاه می‌گذرانند. خوابگاه‌های دانشجویی برای اقامت دانشجویان در  پردیس دانشگاه یا در بیرون از محیط دانشگاه طراحی و ساخته می‌شوند. اتاق‌های خوابگاه‌های دانشجویی می‌تواند انفرادی یا گروهی باشد. در این مقاله امکانات 7 خوابگاه کشورهای آسیایی را بررسی کرده ایم.

چین

زندگی در محوطه دانشگاه بسیار راحت و امن است. اکثر دانشجویان چینی به دلیل قیمت‌های مناسب و امکانات کامل تصمیم می‌گیرند که در خوابگاه‌ دانشگاه زندگی کنند. بیشتر دانشگاه‌های چین، برای دانشجویان خارجی خوابگاه دانشجویی بین‌المللی فراهم می‌کنند. معمولا برای دانشجویان خارجی اتاق‌های یک خواب، دو خواب و سه خواب وجود دارد. دانشجویان می‌توانند هر اتاقی را که مایل هستند، انتخاب کنند. بسیاری از خوابگاه‌ها امکانات مورد نیاز مانند دسترسی به اینترنت، تلویزیون، مبلمان، سرویس بهداشتی، تلفن و آشپزخانه را دارند. دانشگاه‌های شمال چین نیز در زمستان مجهز به سیستم گرمایشی هستند. قیمت دانشگاه‌های مختلف با توجه به امکانات آنها متفاوت است.

 

در خوابگاههای چین، چهار الی شش دانشجوی هم جنس با هم در یک اتاق زندگی می‌کنند. برق معمولا در تمام ساعات روز در دسترس است. ساعات خواب نیز ممکن است با قطع برق در یک زمان معین مثلا در نیمه شب اجرا شود. دانشجویان چینی که به زبان انگلیسی مسلط هستند می‌توانند با دیگر دانشجویان خارجی در یک خوابگاه زندگی کنند، تا به دانشجویان خارجی که هم اتاقی آنها هستند عادت‌های زندگی در کشور چین را بیاموزند و در فعالیت‌های دانشجویی با یکدیگر مشارکت کنند. خوابگاه‌های دانشجویان خارجی در چین مجهزتر است و تنها دو دانشجو می‌توانند در یک اتاق باشند.

هند

دانشگاه‌های هند سیاست‌های امنیتی را برای اطمینان ساکنین خوابگاه‌ تعیین کرده است. ساعت ورود و خروج برای هر خوابگاه تعیین شده است و در هر اتاق خواب نیز نوشته شده است. آشکارسازهای دود سالانه چک می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که آنها خوب عمل می‌کنند. سیستم‌های ایمنی آتش نشانی حداقل یک بار در سال توسط پرسنل آتش نشانی مورد بررسی قرار می‌گیرند. امکانات خوابگاه‌های هند مناسب است اما بیشتر دانشجویان ترجیح می‌دهند تا برای خود خانه خصوصی اطراف دانشگاه اجاره کنند زیرا آنها مجهزتر هستند.

روسیه

دانشگاه‌های روسیه در سطح خوبی قرار دارند. در هر اتاق کابینت، سرویس بهداشتی و آشپزخانه موجود است. معمولا یک تا چهار نفر در هر اتاق زندگی می‌کنند. اتاق‌های دو تا سه نفره معمولا به دانشجویان کارشناسی داده می‌شوند. اتاق‌های دو نفره به دانشجویان کارشناسی ارشد داده می‌شود. امنیت دانشجویان برای دانشگاهای روسیه در اولویت قرار دارد. بسیاری از خوابگاه‌ها مجهز به دوربین مدار بسته هستند. معمولا دانشجویان برای ورود به خوابگاه باید کارت دانشجویی خود را نشان دهند. در برخی از خوابگاهها حتی اسکنر اثر انگشت در قسمت ورودی نیز تعبیه شده است.

 

هر ساختمان یک سیستم ایمنی آتش نشانی دارد. دانشگاههای روسیه برای کارکنان خود کلاس آموزش زبان انگلیسی برگزار می‌کنند تا برقراری ارتباط با دانشجویان خارجی آسان‌تر شود. هزینه‌های اقامت به جایی که دانشگاه در آن قرار دارد، نوع خوابگاه، تعداد دانشجویان یک اتاق و عوامل دیگر بستگی دارد. هزینه اقامت دانشجویان بورسیه نسبت به دیگر دانشجویان بسیار کمتر است. محوطه دانشگاه نیز دارای امکاناتی از جمله مغازه، کافه ، سالن‌های غذاخوری، داروخانه ، دفاتر بانک و استخر شنا، اتاق تناسب اندام و مراکز ورزشی و تفریحی است. تقریبا در تمام خوابگاه‌های روسیه مراکز ورزشی وجود دارند که دانش آموزان می‌توانند به صورت رایگان و یا هزینه بسیار پایین از این امکانات بهره مند شوند.

 لهستان

در "دانشگاه فناوری ورشو" (WUT) لهستان، 12 خوابگاه یک، دو و سه خوابه وجود دارد. باشگاه، استخر شنا، کتابخانه، اتاق تلویزیون، لباسشویی و آشپزخانه نیز موجود است. قیمت هر اتاق تقریبا ماهانه 100 یورو است. شورای صنفی دانشجویان مسئولیت اقامت تمام دانشجویان بین‌المللی را بر عهده دارد.

 

کره جنوبی

خوابگاه دانشجویان در دانشگاه ملی سئول کره جنوبی دارای 190 اتاق برای دانشجویان آقا و 103 اتاق برای دانشجویان خانم است. هر اتاق 13 متر عرض دارد و برای دو نفر مناسب است. هر دانشجو دارای یک تخت خواب، روتختی، میز، صندلی، کمد لباس، قفسه کتاب است. علاوه بر این هر اتاق یک دستگاه تهویه هوا، تلفن، سطل زباله دارد. سرویس بهداشتی دانشجویان مشترک است.

 

مرکز آموزش بهداشت در طبقه همکف قرار دارد و شبانه روز دایر است و دانشجویان می‌توانند از تمام امکانات آموزشی و بهداشتی بهره مند شوند.

ژاپن

در دانشگاه بین‌المللی ژاپن 300 اتاق خصوصی برای تمام دانشجویان وجود دارد. تمام این اتاق‌ها دارای حمام خصوصی، تخت خواب، میز و تلفن است. به دانشجویان ورودی سال اول، خوابگاه در محوطه دانشگاه داده می‌شود.

دانشجویان متاهل می‌توانند در قرعه کشی شرکت کنند تا در" آپارتمان‌های دانشجویان متاهل" (MSA) سکونت کنند. این آپارتمان‌ها بدون اثاثیه هستند و یک آشپزخانه و یک اتاق خواب دارند.

واحدهای آپارتمان‌های دانشجویان متاهل تنها در اختیار زوج‌هایی که به طور رسمی ازدواج کرده اند و فرزندی ندارند قرار می‌گیرد. با این حال، هر ساله تعداد کمی از واحدها به افرادی که دارای حداکثر 2 فرزند زیر 5 سال هستند، داده می‌شود.

 

در ساعت 11:30 – 13:30 در کافه تریا ناهار سرو می‌شود و آخرین سفارش هم در ساعت 13:15 پذیرفته می‌شود و در ساعت 17:30 – 20:00 نیز شام سرو می‌شود که آخرین سفارش در ساعت 19:45 پذیرفته می‌شود. "دستگاه فروش خودکار" (Vending machines) نیز در طبقه دوم کافه موجود است.

امکانات خوابگاه شامل سالن‌های بزرگ برای تجمع گروهی، سالن‌های کوچک برای جلسات مطالعه یا مکان استراحت است. یک اتاق بیلیارد و یک تلویزیون با صفحه نمایش بزرگ در سالن موجود است.

هر یک از اتاق‌های خوابگاه اصلی دارای یک آشپزخانه مشترک است. دانشجویان می‌بایست پس از هر بار استفاده از آشپزخانه آنجا را تمیز کنند. این دانشگاه دارای یک سالن ورزشی کاملا مجهز است. دانشجویان می‌توانند در آنجا ورزش‌هایی مانند بسکتبال، والیبال، فوتبال، بدمینتون انجام دهند و از دستگاه‌های بدنسازی استفاده کنند.

ترکیه

دانشگاه‌های ترکیه نیز همانند مراکز آموزشی دیگر طوری طراحی شده اند که محیط آموزشی مناسبی را برای دانشجویان فراهم کنند. پذیرش و قرار دادن دانشجویان در خوابگاهها در ابتدای هر سال تحصیلی مطابق با ظرفیت و تقاضای موجود بررسی می‌شود. خوابگاه‌های کشور ترکیه به وسیله تفکیک جنسیت جدا می‌شوند و دارای اتاق دو نفره، تک‌نفره و چهار نفره هستند.

دانشگاه‌ها تمام امکانات مسکونی و نیازهای اساسی مانند یک یخچال کوچک، تخت خواب، تلفن، اینترنت رایگان، کمد، میز، صندلی، چراغ خواب را در اختیار دانشجو قرار می‌دهند.

اکثر خوابگاه ها دارای کافه تریاهای کوچک هستند که تا نیمه شب سرویس می‌دهند.

 

خوابگاهها برای رزرو اتاق در ابتدای هر سال تحصیلی و همچنین ماهانه مبالغی دریافت می‌کنند. قیمت متوسط هر اتاق بین 30 تا 300 دلار است که هر ماه باید پرداخت شود و این قیمت بسته به امکانات اتاق متغیر است.

در ادامه به امکانات "دانشگاه باغچه‌شهر"  (BAHÇEŞEHİR) یکی  از  دانشگاه‌های خصوصی ترکیه می‌پردازیم.

این دانشگاه در سال۱۹۹۶ توسط بنیاد آموزشی "باغچه شهر ـ اوغور" (Bahçeşehir- uğur) در استانبول تأسیس شد.

از امکانات این دانشگاه می‌توان به اینترنت رایگان، نظافت رایگان، سالن‌های بزرگ که دانشجویان می‌توانند در آنجا آشپزی کنند و تلویزیون تماشا کنند، سالن سینما با ظرفیت 35 نفر، پارکینگ، درمانگاه، آرایشگاه، گیم نت، اتاق مطالعه، کتابخانه، خشکشویی و استخر شنا و یک بوفه که سه وعده صبحانه، ناهار و شام در آنجا سرو می‌شود، اشاره کرد. تمام این امکانات به صورت ۲۴ ساعت از شبانه روز و در تمام ۷ روز هفته ارائه می‌شود.

خوابگاه یار

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

bnbgate.com...
ما را در سایت bnbgate.com دنبال می کنید

برچسب : خوابگاه,خوابگاه_دانشجویی,هاستل,پانسیون,خوابگاه_دخترانه,خوابگاه_پسرانه,خوابگاه_کارمندی,دانشجویی_کارمندی, نویسنده : عزیزخانی bnbgate بازدید : 141 تاريخ : پنجشنبه 25 دی 1399 ساعت: 0:37

چرا برای منزل خود باید از قفل های دیجیتال استفاده کنید؟

در این مقاله به بررسی نقش قفل های دیجیتال در منازل مسکونی و مزایای آن می‌پردازیم.
منازل مسکونی یکی از مهم‌ترین محل‌ها برای افراد است تا در آن به آرامش رسیده و خستگی یک روز سخت کاری را از تن خارج کنند. بنابراین داشتن محیطی امن و آرام در منزل نیاز هر فرد است تا دیگر نگرانی از بابت ورود افراد غریبه نداشته باشند.

امنیت

ایجاد آرامش در منزل با رعایت نکاتی در زمان ساخت آن و همچنین مسکوت نگه داشتن محیط به راحتی به دست می‌آید، اما آیا امنیت نیز به این آسانی در دسترس ساکنین خانه خواهد بود؟ برای داشتن خانه‌ای امن چه راه‌کارهایی وجود دارد؟ چطور می‌توان در زمان سفر و یا نیمه‌های شب به هنگام خواب از ورود بدون اجازه افراد غریبه به منزل جلوگیری نمود؟ بله درست حدس زدید! بهترین ایده استفاده از قفل درب ایمن و قدرتمند است. همان‌طور که می‌دانید بشر از گذشته تا به امروز از قفل های متنوعی برای درب ورودی خانه خود استفاده نموده و همواره در پی یافتن راهی برای افزایش ایمنی این قفل ها بوده است.

امروزه قفل های دیجیتال به دلیل ایجاد امنیت بالا و استفاده راحت جایگاه ویژه‌ای میان مردم به دست آورده‌اند. قفل دیجیتال در کنار ایجاد امنیت قابلیت‌ها و امکانات بسیاری در اختیار کاربران می‌گذارد و این امر راحتی و آسایش را برای افراد به دنبال خواهد داشت.
برای آشنایی با قفل های دیجیتال با ما همراه باشید!

چرا برای منزل خود باید از قفل های دیجیتال استفاده کنید؟قفل دیجیتال چیست؟

برای درک بهتر ابتدا پیش‌درآمدی در رابطه با قفل های دیجیتال و نحوه عملکرد آن‌ها را در ادامه مطالعه نمایید:
قفل دیجیتال به گروهی از قفل ها گفته می‌شود که دسترسی کاربر را از طریق پردازش اطلاعات به صورت دیجیتال میسر می‌کنند.
در طول سال‌های اخیر صنعت قفل‌سازی تغییرات گسترده‌ای را به چشم دیده است و امروز دو گروه از قفل ها پرفروش‌ترین‌های بازار به شما می‌آیند. این قفل ها به دو دسته سنتی یا معمولی و قفل های مدرن یا دیجیتال تقسیم می‌شوند. قفل های سنتی همان قفل‌هایی هستند که کاربر با استفاده از کلید فلزی و به صورت مکانیکی به آن دسترسی پیدا می‌کند؛ اما قفل های مدرن یا دیجیتال روش‌های دسترسی متنوع‌تری را در اختیار کاربر می‌گذارند. این قفل ها معمولا از طریق شناسایی یک یا چند شناسه بیومتریک منحصر به فرد کاربر امکان دسترسی را برای او فراهم می‌کنند.

چرا برای منزل خود باید از قفل های دیجیتال استفاده کنید؟

قفل های دیجیتال بر چه اساسی عمل می‌کنند؟

قفل های دیجیتال دارای مدل های مختلفی هستند که بر اساس نحوه عملکردشان دسته‌بندی می‌شوند. در ادامه به شناسایی انواع قفل دیجیتال می‌پردازیم.
قفل های بیومتریک
این گروه از دستگیره های دیجیتال با تبدیل شاخصه بیومتریک اشخاص به داده‌های دیجیتال، فرد را شناسایی کرده و به او امکان دسترسی می‌دهد. در واقع بیومتریک راهی برای سنجش خصوصیات جسمی فرد به جهت تأیید هویت آن‌ها است. این خصوصیات می‌تواند شامل ویژگی‌های فیزیولوژیکی مانند اثر انگشت، عنبیه چشم، کف دست، تشخیص صدا و موارد دیگر باشد.
از پر کابردترین انواع قفل های دیجیتال می‌توان به قفل های اثر انگشتی اشاره کرد. همان‌طور که ذکر کردیم فناوری تشخیص چهره، تشخیص صدا، اسکن قرنیه و اسکن دست نیز از جمله این شناسه‌های بیومتریک است که در قفل های دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرند.

چرا برای منزل خود باید از قفل های دیجیتال استفاده کنید؟

قفل های پسوردی

احراز هویت افراد با استفاده از رمز یکی از روش‌های جدید در دنیای امروز است که به جهت برقراری امنیت بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. قفل های پسوردی اولین سیستم‌هایی هستند که به فناوری تشخیص کاربر با رمز مجهز شدند.
فقل پسوردی، به قفل های دیجیتالی گفته می‌شود که دارای صفحه کلید بوده و دسترسی کاربران را از طریق ورود رمز مخصوص میسر می‌کنند. این دستگیره ها امنیت خانه و محل کار را تا حد زیادی تامین می‌کنند زیرا تنها افرادی قادر به ورود هستند که از رمز اطلاع داشته باشند.
نحوه عملکرد قفل دیجیتالی رمزی به این صورت است که فرد با وارد نمودن پسورد از قبل تعیین شده، هویت خود را به قفل می‌شناساند و در نهایت مجوز عبور را دریافت می‌کند.

قفل های کارتی

قفل های کارتی یا همان قفل کارتی هتلی دسته ای از قفل های دیجیتال هستند که کارت مغناطیسی مخصوص به خود را شناسایی کرده و به کاربر اجازه ورود و دسترسی می‌دهند. این نوع قفل ها با توجه به تنوع انواع کارت های مغناطیسی و فناوری که پشتیبانی می‌کنند، شناخته می‌شوند و معمولا در هتل‌ها و یا مناطق پرتردد که کاربران قفل مدام تغییر می‌کنند، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

قفل های آنلاین

این دسته از قفل های دیجیتال به کاربر اجازه می‌دهند تا از طریق تلفن هوشمند خود (یا هر وسیله‌ای که بتوان نرم‌افزار مخصوص قفل مورد نظر را نصب کرد.) از امکانات دستگیره آنلاین استفاده کنند و از همان طریق قفل را باز کنند. این مدل قفل های دیجیتال نیازمند اتصال قفل و تلفن کاربر به اینترنت برای برقراری دسترسی می‌باشند. دسترسی به اینترنت این امکان را برای کاربر فراهم می‌آورد که از راه دور و تنها به کمک تلفن همراه خود به دستگیره درب نظارت داشته و به راحتی آن را کنترل کنند. به طور کلی، دستگیره هوشمند آنلاین دارای قابلیت دوگانه است و هدف از تولید آن‌ها تنها راحتی و افزایش امنیت کاربران می‌باشد.

قفل های ترکیبی

قفل های دیجیتالی هستند که از چند فناوری برای تشخیص هویت کاربر استفاده می‌کنند و پس از آن اجازه دسترسی به قفل را می‌دهند. این دستگیره ها برای امنیت بیشتر به هنگام دسترسی دو شناسه از کاربر درخواست می‌کنند. به عنوان مثال رمز و اثر انگشت فرد هر دو با هم برای اجازه ورود مورد استفاده قرار می‌گیرد.
دیگر ویژگی قفل های دیجیتالی ترکیبی امکان استفاده از روش‌های متنوع برای دسترسی به قفل می‌باشد. این قابلیت به کاربر کمک می‌کند تا در زمانی که به هر دلیلی نتوانست از یک روش برای ورود استفاده کند، با استفاده از روش جایگزین دسترسی داشته باشد.

چرا برای منزل خود باید از قفل های دیجیتال استفاده کنید؟

کدام دسته از قفل های دیجیتال مناسب منزل من است؟

هر یک از قفل های دیجیتالی که در بالا معرفی نمودیم قابلیت‌ها و ویژگی‌های مختص به خود را دارند که آشنایی با آن‌ها در انتخاب قفل مناسب برای هر شخص بسیار موثر است.

قیمت

– اگر قیمت قفل دیجیتال مقرون به صرفه بودن آن در درجه اول اهمیت شما است، بهترین انتخاب قفل های کارتی خواهند بود. دستگیره کارتی به علت ساده بودن تکنولوژی آن پایین‌ترین قیمت را در خانواده قفل های دیجیتال دارد. نکته‌ای که باید در این مورد بدانید این است که شما با خرید قفل دیجیتال کارتی امنیت درب ورودی خود را بالا می‌برید اما همچنان برای ورود به منزل نیازمند به همراه داشتن یک کلید فیزیکی هستید.

فراموش کار

– در صورتی که آدم فراموش‌کاری هستید و اغلب کلید خود را گم می‌کنید، به شما توصیه می‌شود از قفل های دیجیتال که با رمز یا شناسه بیومتریک باز می‌شوند؛ استفاده کنید. این قفل ها شما را از حمل هر نوع کلیدی بی‌نیاز می‌کنند و کلید ورود به منزلتان شاخصه‌ای منحصر به فرد از شما یا رمزی است که در خاطر می‌سپارید.

اهمیت به منزل

– برخی افراد به امنیت محل زندگی خود بسیار اهمیت می‌دهند و مدام نگران فاش شدن رمز ورود قفل درب می‌باشند. اگر شما نیز در گروه این افراد قرار دارید، توصیه ما فقط استفاده از قفل های بیومتریک است. اثر انگشت یکی از منحصر به فرد‌ترین شناسه‌های بیومتریک هر شخص است و بیشترین استفاده را در صنعت قفل های دیجیتال دارد. این ویژگی امنیت بسیار زیادی برای منزل و یا محل کارتان فراهم خواهد آورد و نگرانی شما را از بابت ورود بدون اجازه افراد مرتفع خواهد ساخت.

همیشه در سفر

– اگر بسیار سفر می‌کنید و در زمان سفر نیاز دارید که به شخص یا اشخاص مورد اطمینان خود دسترسی محدودی برای ورود به محل کار و یا منزلتان بدهید انتخاب قفل های آنلاین کاملا هوشمندانه خواهد بود. قفل دیجیتال آنلاین به شما این امکان را می‌دهد که از هر نقطه‌ای در جهان به کمک تلفن همراه هوشمند خود به قفل دسترسی پیدا کنید. نصب نرم‌افزار مخصوص قفل دیجیتال گستره‌ای از امکانات را در مقابل شما قرار خواهد داد که تنها با لمس صفحه تلفن خود در دسترستان قرار می‌گیرد. دیگر ویژگی جذاب دستگیره های آنلاین امکان کنترل و نظارت بر عبور و مرور افراد و تهیه گزارش از رفت و آمدها است. این قابلیت مدیریت سریع و دقیقی برای شما به همراه خواهد داشت.

قابلیت ویژه قفل ها

قفل های دیجیتال ترکیبی مناسب خانواده‌هایی است که در آن اختلاف سلیقه برای روش دسترسی به قفل وجود دارد، مناسب است. این قفل ها به شما این امکان را می‌دهد که اگر نتوانستید از یک روش برای ورود استفاده کنید، روش جایگزینی برای این امر داشته باشید. به عنوان مثال انگشت شما در سانحه‌ای دچار بریدگی می‌شود و اسکنر اثر انگشت قفل قادر به شناسایی هویت شما نمی‌باشد. در این شرایط می‌توان از روش جایگزین مانند وارد کردن رمز ورود برای دسترسی استفاده نمود.
حال که درک بهتری در رابطه با قفل های دیجیتال و کاربردهای آن به دست آوردید، می‌توانید هوشمندانه‌تر به انتخاب قفل مورد نظر برای منازل مسکونی و یا محل کارتان بپردازید.

BNBGATE

شما میتوانید در سایت BNBGATE انواع قفل های دیجیتالی را مشاهده کنید و برای خرید ، خدمات و مشاوره رایگان با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید.

منبع : alock.ir

مطالب مرتبط:

قفل های دیجیتال و جلوگیری از سرقت منازل

از سرقت منزلتان جلوگیری کنید!

حتما به این نکات قبل نصب دزدگیر توجه کنید!

bnbgate.com...
ما را در سایت bnbgate.com دنبال می کنید

برچسب : گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی,گیت_فروشگاهی,تگ,لیبل,دزدگیر,بارکد,تگ_لباس,دزدگیر_فروشگاه,عینک,سرقت_عینک,جدا_کردن_تگ,اموزش_جدا_کردن_تگ , نویسنده : عزیزخانی bnbgate بازدید : 166 تاريخ : پنجشنبه 25 دی 1399 ساعت: 0:37

History of the car and the latest options

Today, due to technological advances, we see new cars entering the market weekly or monthly, but not all of these cars are similar and some new options are added that make them unique, in this article We are trying to create history Mention the arrival of cars and their latest options in recent decades.

WhatsApp Image 2020 11 05 at 10.36.39 300x204 - History of the car and the latest options

The car was not invented by anyone, but gradually evolved into what it is today. Early cars looked like chariots and were powered by steam. The life of motor cars dates back to 1769, when French military engineer Nicolas Joseph Cagnot built a steam tricycle to pull and transport cannon pieces, which collided with a wall, causing the first driving accident. In the history of road cars. Then in 1784 a steam-powered car was built by the Scottish engineer James Watt, which was not very efficient. In 1802, the Englishman Richard Troitick built a steam car that traveled the distance between Cowall and London. The market for strollers and steam cars in England flourished until 1865, when competition with railroads and the passage of explicit speed laws finally ended the life of these vehicles. The first practical rides powered by a gasoline engine were created in 1886, and the major builders were Carl Benz and Gottlieb Daimler, who worked separately. In 1807, Franco Isaac de Rivaz invented the first hydrogen-powered inteal combustion engine. In 1886, the first gasoline-powered car, the Benz Patent-Motorwagen, was invented by Carl Benz. But the development of the automotive industry must be recorded in the name of Henry Ford , Because in 1908 he launched the first mass-produced car (Ford T) to inteational markets and expanded the industry. But before the discovery of the mass production line of cars by Henry Ford, companies such as Renault and Peugeot were also active in this field in a limited way and produced their cars in a prototype and four wheels, which happened to be the first car imported to Iran by a French company. It was Renault and was imported by Muzaffar al-Din Shah Qajar in 1900 or 1270 AH. Today, cars are more than just engines, gearboxes, cabs and tires. If we take a closer look, we will see that this vehicle is equipped with some of the latest technologies and technologies and is now much smarter, more efficient and safer than before. One of the main reasons for the introduction of new technologies to cars is related to fierce competition and the continuous efforts of automakers to overtake each other. Gaining more market share, make extensive plans for the development and implementation of advanced technologies. This has caused the automotive industry to remain dynamic and seek to acquire new technologies. In this article, we have tried some of these systems and features that are being used in mode cars around the world

1.Keyless access and start

WhatsApp Image 2020 11 05 at 10.33.03 300x169 - History of the car and the latest optionsWhatsApp Image 2020 11 05 at 10.33.03 1 300x183 - History of the car and the latest options

The key starter system was first used in 1982 in the French Renault Fugo, and later by General Motors cars. This is one of the new features of today’s cars is the keyless entry system, which Allows you to lock or unlock car doors as well as start the engine without the need to use a key. The key starter system uses radio waves to send a series of waves with specific codes from the car switch to the car’s immobilizer sensor. The function of this electronic locking system is such that the driver, with a switch or smart card, when the car reaches a distance of one meter, the doors are unlocked automatically and after entering the car, the driver can press the start button and hold the brake pedal. Tu on your car

2.Intelligent cruise control

WhatsApp Image 2020 11 05 at 10.33.03 3 300x183 - History of the car and the latest optionsWhatsApp Image 2020 11 05 at 10.33.03 2 300x105 - History of the car and the latest options

Cruise control technology was originally invented in 1788 by James Watt and Mathew Boulton to help control steam engines. It keeps the speed constant by adjusting the amount of fuel entering the engine. The new generation of cruise control called Adaptive Cruise Control (Adaptive Cruise Control) also has the ability to detect the distance with the car ahead. This system, similar to a conventional cruise control, controls the car’s speed based on the driver’s desired speed. However, since this system is equipped with special sensors, it adjusts the car’s speed according to the distance to the car in front. he does. Therefore, if the distance from the car to the car in front is less than the allowable speed due to the reduction in the speed of the car in front, the car speed is intelligently out of control of the cruise control and is reduced.

3.Removable roofs

WhatsApp Image 2020 11 05 at 10.33.03 7 300x222 - History of the car and the latest optionsWhatsApp Image 2020 11 05 at 10.33.03 6 300x183 - History of the car and the latest options

In general, any screen embedded in the roof of a car to allow light or air to enter the car is called a sunroof. Some sunroofs can be opened and closed while others are fixed. Sunroofs are usually transparent. In the 1970s, interior and electric glass sunroofs were called monorays. The sunroof is made of glass, which makes up about a third of the car roof. Sunroof is available in both manual and electric forms, but today, despite the superior technology in this field, the manual mode of sunroof is obsolete. There are different types of sunroofs, which can be referred to as “pop-up” sunroof, Spoiler sunroof, In-Built sunroof, Folding roofs, Removable sunroofs, Glass roofs. Do

4.Automatic parking

WhatsApp Image 2020 11 05 at 10.33.03 4 300x183 - History of the car and the latest optionsWhatsApp Image 2020 11 05 at 10.33.03 5 300x183 - History of the car and the latest options

The smart park system was introduced for the first time in France. The Smart Park System or Smart Park Assistant is actually the translation of the term Intelligent Parking Assist and it is called IPA for short. When the smart park is switched on or ready, the car is displayed on the screen by measuring the available space and if the space is suitable. All steps are carefully shown on the screen to the driver. The driver also controls the speed of the car throughout the process

5.Chairs equipped with ventilation system

WhatsApp Image 2020 11 05 at 10.33.03 8 300x241 - History of the car and the latest optionsWhatsApp Image 2020 11 05 at 10.33.04 300x300 - History of the car and the latest options

Car seats are undoubtedly one of the most important parts used in cars. For this purpose, another option that has been used in luxury cars for the driver’s comfort and driving pleasure is seat cooling and heating, which has the ability to increase or decrease the amount of cold, and thus health, medical and sweating issues. The waist and hips are destroyed. Accordingly, the fabric used for the car seat should be porous so that the air can move easily. For this purpose, several fans are installed inside the seat to blow air to the passenger. Seats equipped with air conditioning system that provides cold air to the passenger. They have two types of structures. Some manufacturers install a small converter cycle inside the car seat to cool the air directly. Some other manufacturers also use the car’s main air conditioning system

6.Locator

WhatsApp Image 2020 11 05 at 10.33.04 1 300x106 - History of the car and the latest optionsWhatsApp Image 2020 11 05 at 10.33.04 2 300x183 - History of the car and the latest options

The “Automotive navigation system” is part of the car control system or a third-party system that, by adding it to the car, makes it possible for the car to navigate and find its location. The system typically receives position information by communicating with the global navigation satellite system, which shows the vehicle’s position on the road. Routing can calculate position when navigation is required. The car GPS navigation system consists of two parts: part of the GPS receiver and display equipment installed in the car. The other part is made up of computer control centers and the two parts are connected by positioning satellites

7.360 degree camera

WhatsApp Image 2020 11 05 at 10.33.04 6 300x183 - History of the car and the latest optionsWhatsApp Image 2020 11 05 at 10.33.04 5 300x200 - History of the car and the latest options

This new system has upgraded the auxiliary camera technology that was most prevalent in the automotive industry. And provides new capabilities and facilities to the driver. With the cameras and sensors in this system, a special software processes the information obtained from these sensors. Gives the driver a full 360-degree view of the space around the car. With this feature, the driver will have more ability to control the car, especially in tight spaces. The Around View Monitor system uses four separate cameras. These cameras are installed in front, rear and under the side mirrors. This final image is accompanied by high accuracy and allows the driver to perform difficult maneuvers parking in a narrow space.

8.Windshield display

WhatsApp Image 2020 11 05 at 10.33.04 4 300x183 - History of the car and the latest options WhatsApp Image 2020 11 05 at 10.33.04 3 300x183 - History of the car and the latest options

The head-up was first used by General Motors and installed on the Pontiac Grand Trix. The head-up system (HUD) is a clear digital image that is reflected on the windshield and displays all the information that the driver can access through the dashboard. The main idea behind designing such a system is to keep drivers focused on the track. In fact, essential car information is also displayed where drivers should look. This allows drivers to spend less time looking at the phone or other systems in the car dashboard. Thus, focusing more on the route means less accidents and safer driving for everyone.

9.Stability control

WhatsApp Image 2020 11 05 at 10.33.04 7 300x225 - History of the car and the latest options WhatsApp Image 2020 11 05 at 10.33.04 8 300x183 - History of the car and the latest options

 

Electronic stability control (ESC), or Electronic Stability Program (ESP) or Dynamic Stability Control (DSC), is a computerized technology for vehicle stability that can potentially improve safety by detecting and minimizing slips. . In general, when this system detects a car deviation, it brakes to help the driver steer the car in the desired direction. These brakes can be applied individually to each of the car’s wheels. The first inventors of this system, Mercedes-Benz and BMW, introduced the first traction control system in 1987. ESC reduces crashes by up to 34% for regular vehicles and up to 59% for SUVs

10.Night vision system

WhatsApp Image 2020 11 05 at 10.33.04 9 300x183 - History of the car and the latest options WhatsApp Image 2020 11 05 at 10.33.04 10 300x206 - History of the car and the latest options

 

The history of the automotive industry shows that the first use of Night Vision systems in this industry was made by General Motors. The night vision system uses infrared light that, in addition to being invisible, can detect moving obstacles from their body heat. This system is classified according to its wavelength into three ranges: near infrared (NIR), medium infrared (MIR) and far infrared (FIR). The active system, or NIR, emits infrared light, similar to systems Nezami illuminates the night for you. In contrast, the passive system uses FIR technology. Unlike the night vision system used in military systems, the BMW system creates images based on body heat and produces a negative image similar to a photographic film.

rentalcariran

Rental car Iran provides you with the best and highest quality cars. With your conditions, you can go to the rentalcariran site to choose the car you want (with the driver or the driver). So far, you have the switch of the car you want you have.

WWW.RENTALCARIRAN.COM

bnbgate.com...
ما را در سایت bnbgate.com دنبال می کنید

برچسب : اجاره_خودرو,rental_car,خودرو,ماشین,اجاره,ماشین_عروس,انواع_خودرو,ماشین_ها,ماشین_های_ایرانی,rent_a_car_in_iran,iran_car,car, نویسنده : عزیزخانی bnbgate بازدید : 194 تاريخ : پنجشنبه 25 دی 1399 ساعت: 0:36

مزایا خوابگاه ها

 

مزایا خوابگاه ها

 

در وبلاگ های قبلی درباره بهترین خوابگاه های تهران و قوانین نانوشته خوابگاه ها حرف زدیم اما در این مقاله میخواهیم درباره شرایط خوب و مفیدی که خوابگاه ها دارند و انتخابات دانشجویان با توجه به شرایطی که دارند و میتوانند آنهارا در انتخابات بهتر کمک کند صحبت کنیم.

استقلال
 

اکثر دانشجویان برای درس خواندن در دانشگاه های خوب ایران سالانه به شهر های مختلف سفر میکنند که این شاید برای خیلی از آنها اولین تجربه جدایی از خانواده باشد و همین این سفر را خیلی خاص میکند و برای خانواده ها هم بسیار سخت است که فرزند خود را برای درس خواندن به شهری بفرستند که شاید هیچ اطلاعاتی از آن دانشگاه و شهر نداشته باشند.

چرا خوابگاه؟

وقتی دانشجویان به شهری دیگر سفر میکنند شرایط و انتخاب های مختلفی را برای سکونت روبروی خود دارند. در این شرایط انتخاب های مختلفی مانند اجاره خانه، خوابگاه و... دارند که با توجه به شرایط دانشجو ، او یکی را انتخاب میکند. اما از آنجایی که شرایط دانشجویان در کشور ما مناسب نیست اقلب آنها با بودجه کم به شهر های مختلفی سفر میکنند ، اکثر دانشجو ها اجاره خانه را با توجه به هزینه های بالایی که دارد انتخاب نمیکنند و به سمت انتخاب خوابگاه میروند. یکی ازشرایط خوبی که خوابگاه های دانشجویی از آن برخوردار است محیط مناسب آن است که اغلب افراد خوابگاه در یک شرایط هستند و همین باعث میشود که دانشجویان جدید از افراد قدیمی تر تجربه کسب کنند و با چشمانی باز بسوی جلو حرکت کنند.

آزادی

اکثر داشجویان زمانی که به شهری دیگر سفر میکند احساس آزادی بیشتر میکنند که میتواند به خاطر دوری از خانواده بسیار خطرناک باشد. یکی از بدترین شرایطی که هر دانشجو میتواند در آن گرفتار شود محیط نامناسب است و از آنجایی که محیط نامناسب بسیار میتواند در روحیه و احساسات دانشجویی که تازه استقلال یافته اند تاثیر بگذارد و آنرا از هدف خود دور کند.

برای همین از آنجایی که خانواده ها نظارتی ندارند از محل اقامت و محیطی که دانشجویان میخواهند در آن اقامت کنند ما پیشنهادی داریم که خانواده ها میتوانند با خیال راحت دانشجویان را راهی شهری دیگر کنند و از شرایط محیط آنجا اطمینان داشته باشند.

خوابگاه یار

در خوابگاه یار بیش از هزار خوابگاه در سراسر ایران ثبت شده است که خانواده ها میتوانند آنها را مشاهده کنند و در صورت لزوم با مسئول خوابگاه ها تماس بگیرند تا از شرایط و محیط خوابگاه ها اطمینان داشته باشند و خوابگاه ها را برای فرزند خود رزرو کنند تا دیگر فرزندشان مشکلی برای سکونت نداشته باشد.

bnbgate.com...
ما را در سایت bnbgate.com دنبال می کنید

برچسب : خوابگاه,خوابگاه_دانشجویی,هاستل,پانسیون,خوابگاه_دخترانه,خوابگاه_پسرانه,خوابگاه_کارمندی,دانشجویی_کارمندی, نویسنده : عزیزخانی bnbgate بازدید : 153 تاريخ : سه شنبه 23 دی 1399 ساعت: 23:18

حتما به این نکات قبل نصب دزدگیر توجه کنید!

امروزه با توجه به بالا رفتن آگاهی مردم و افزایش استفاده از دزدگیر های فروشگاهی ، بیشترین نگرانی کسانی که گیت دارند یا میخواهند نصب کنند این است که ، برد های دستگاه ممکنه خراب بشه و چه کارهایی میشه کرد برای بالا بردن کارایی دستگاه یا در جهت افزایش کارکرد دستگاه چه کارهایی کنند بهتر است؟

سیستم گیت های فروشگاهی سیستم خیلی پیچیده ای نیست و اطلاع از عملکرد و کارکرد آن ساده است ، تنها مشکلی که ممکنه برای دستگاه بوجود بیاد از طریق برد های آن است که عملکرد یکسانی دارند اما فرکانس های مختلفی دارند.

هرگونه مشکل محیطی و … میتواند ممکن شود که دستگاه دچار تداخل فرکانسی شود و عملکرد و کارایی خود را از دست بدهد ، کارشناسان مجرب شرکت ما با کارشناسی محلی که از هر فروشگاه انجام میدهند راجب شرایطی که ممکن است خطرساز باشد برای دستگاه با صاحب فروشگاه صحبت میکنند.

اما ما در این مقاله به چند نکته اشاره میکنیم که قبل از خرید حتما باید بررسی کنید تا در صورت خرید دزدگیرهای مغازه با مشکل مواجه نشوید.

حتما به این نکات قبل نصب دزدگیر توجه کنید!نکات مهم
فروشگاه های اطراف

یکی از مهمترین نکاتی که حتما باید به آن توجه کنید محیط اطراف و فروشگاه های کناری شما هستند؛ شما باید تا هشت متر از سمت راست و همینطور هشت متر از سمت چپ فروشگاه خود را در نظر بگیرید که اگر کسی از گیت های فروشگاهی استفاده میکرد ، نباید فرکانس دستگاهشون با فرکانس دستگاه شما یکسان باشد ، چونکه بعد از مدتی تداخل فرکانسی ایجاد میشود و دستگاه به مشکل میخورد.

کابل های برق

نکته ی دیگری که باید به آن توجه کنید برق های فشار قوی است ، کابل های برق دچار فرکانس هایی هستند که اگر از نزدیک دستگاه شما رد شده باشد ، دستگاه شما دچار مشکل در عملکرد میشود.

مایعات

یکی دیگر از عامل های خراب شدن دستگاه ، مایعات و رطوبت است ، برد ها با هرگنه برخورد با مایعات دچار مشکل میشوند و تا جایی که امکان دارد باید آنهارا از رطوبت دور نگه داشت.

دزدگیر های فروشگاهی لازم به مراقبت و حساسیت خاصی نیستند اما قبل از نصب باید به نکات توجه کنید تا بعد از نصب با مشکا مواجه نشوید.

شرکت BNBGATE

شما میتوانید برای خرید، خدمات و مشاوره رایگان انواع گیت های فروشگاهی و لوازم جانبی (لیبل،تگ،…) به سایت BNBGATE مراجعه کنید و با کارشناسان مجرب ما درتماس باشید.

www.bnbgate.com

مطالب مرتبط:

مشکلات گیت های فروشگاهی ! نکاتی که قبل از خرید حتما باید بدانید.

جلوگیری از سرقت فروشگاه در روزهای شلوغ تهران

ترفندهای مهم ترغیب مشتریان به خرید

bnbgate.com...
ما را در سایت bnbgate.com دنبال می کنید

برچسب : گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی,گیت_فروشگاهی,تگ,لیبل,دزدگیر,بارکد,تگ_لباس,دزدگیر_فروشگاه,عینک,سرقت_عینک,جدا_کردن_تگ,اموزش_جدا_کردن_تگ , نویسنده : عزیزخانی bnbgate بازدید : 155 تاريخ : سه شنبه 23 دی 1399 ساعت: 23:17

Increase the security of your car with this trick!

In the past, almost after the evolution of the car, when the cars of that time were very similar to the current cars (with less security), the use of passenger cars belonged only to the upper classes and the rich people of the society.
Due to the low speed of production and the shortage of car factories due to the complex system it had at the time. It caused the price of the car to rise so much that most people refused to buy it.
Decades later, with the advancement of technology and increasing demand from the people, large factories began to produce cars, which were supported by the govement.

Over time, production almost equalized demand, and car prices fell to the point where most people could afford it.
In Iran today, due to imports from neighboring countries and the production of national cars, the needs of the people have been met, but due to sanctions and economic conditions, unfortunately the price of cars and accessories is increasing daily to the point that cars are among the assets of each The individual is considered and people invest in it

WhatsApp Image 2020 11 19 at 11.46.31 300x237 - Increase the security of your car with this trick!

increasing the wave of theft

Since the price of cars has risen, unfortunately, car theft has also increased, which is why we take more care of our cars and use different locks and… equipment to secure our cars.
But with the advancement of technology, thieves are also using new tricks to steal. It can be said that no locks can be found by thieves, but it can interrupt the theft and the thief will be forced to spend more time opening the locks.
Countless thefts occur daily in different parts of the country, especially in metropolitan areas. Investigations, complaints, and work are very time-consuming, many times when the car is not found, or even after a few weeks, the thieves opened all the car equipment and The car has been scrapped.

WhatsApp Image 2020 10 22 at 10.32.43 14 300x204 - Increase the security of your car with this trick!

Prevent car theft

One of the most widely used systems used by reputable car manufacturers in the world is the car GPS system, which fortunately in our country, people’s awareness about this system has increased and a large number of people equip their cars with GPS system.

This system has several very good advantages, including:

1- Accurate identification and display of vehicle location
2- Sending a waing to the car owner in case of a collision with the car
3- Sending a waing to the owner of the car in case of unauthorized tuing on of the vehicle and even moving it
4- Sending an alert in case of moving at an unauthorized speed
5- Sending a waing in case the car GPS device is disconnected
6- Sending an alert in case of low emergency battery inside the car GPS
7- Tuing off the vehicle remotely when the car is stolen via SMS as well as the application (it is not possible to restart the vehicle except with the permission of the car owner)

It can be said that it prevents the thief from stealing in any way, and you can prevent the theft of your car with different conditions.

WhatsApp Image 2020 10 22 at 10.32.43 8 300x204 - Increase the security of your car with this trick!

rentalcariran

Rental car Iran provides you with the best and highest quality cars. With your conditions, you can go to the rentalcariran site to choose the car you want (with the driver or the driver). So far, you have the switch of the car you want you have.

WWW.RENTALCARIRAN.COM

Source: bnbgate.com

Related posts :

History of the car and the latest options

Car rental benefits

10 of the best cars in Iran

bnbgate.com...
ما را در سایت bnbgate.com دنبال می کنید

برچسب : اجاره_خودرو,rental_car,خودرو,ماشین,اجاره,ماشین_عروس,انواع_خودرو,ماشین_ها,ماشین_های_ایرانی,rent_a_car_in_iran,iran_car,car, نویسنده : عزیزخانی bnbgate بازدید : 173 تاريخ : سه شنبه 23 دی 1399 ساعت: 23:17

10 کسب‌وکاری که می‌تواند از خوابگاه دانشجویی شروع شود!

 

چه کسی می‌گوید درس خواندن با کار کردن منافات دارد؟ امروزه به دلیل افزایش هزینه تحصیلی دانشجویان به دنبال مشاغی هستند که بتوانند خرج تحصیل خود را فراهم کنند یا این که ضمن درس خواندن در مسیر شغلی خود کسب تجربه نمایند. برخی کسب و کارها را می‌توان از همان خوابگاه دانشگاه آغاز کرد، کاری که برخی از افراد موفق و سرشناس امروز انجام داده‌اند.

آیا می‌دانید وجه مشترک شرکت‌هایی نظیر مایکروسافت، دل، نپستر و فیس‌بوک چیست؟ غیر از این که این شرکت‌ها در ربع قرن گذشته جزء شرکت‌هایی بوده‌اند که تغییر و تحولات عظیمی را در بازار به وجود آورده‌اند، تمامی آن‌ها توسط دانشجویان دانشگاه تاسیس شده‌اند. قطعاً همه نمی‌توانند مارک زاکربرگ باشند، اما به طور حتم امکان راه‌اندازی یک کسب و کار کوچک در دانشگاه وجود دارد. شغل‌های زیادی وجود دارند که بدون سرمایه‌گذاری یا با سرمایه‌‌گذاری اندکی راه‌اندازی می‌شوند و نیاز به فضای اداری هم ندارند. کارآفرینی در دانشگاه علاوه بر ایجاد ارتباط‌های باارزش، تولید درآمد کرده  و به دانشجو کمک می‌کند تا از پس شهریه، خورد و خوراک و کتاب‌های درسی گرانقیمت بربیاید.

در اینجا قصد داریم  کسب و کارهایی را به شما معرفی کنیم که می‌توانید در دوران دانشجویی خود  به سراغ آن‌ها بروید و کسب درآمد کنید.

مشاور IT

 

فناوری اطلاعات یکی از حوزه‌های کاری است که حتی داشتن سال‌ها تجربه نمی‌تواند به شخص کمک کند. دانشجویان معمولاً جدیدترین مهارت‌ها را در این حوزه دارند و از جدیدترین فناوری‌ها مطلع هستند. اگر آن‌قدر اعتماد به نفس ندارید که خود را به عنوان مشاور IT معرفی کنید، به اطرافیان و هم دانشگاهی‌های خود بگویید که می‌توانید به کسانی که مشکلات کامپیوتری دارند و خیلی از فناوری سررشته ندارند، کمک کنید.

 مشاور شبکه‌های اجتماعی

 

دانشجویان اغلب در روند شبکه‌های اجتماعی بسیار پیشرو و مبتکر هستند. از این دانش و تجربه برای مشاوره دادن به شرکت‌ها در استراتژی شبکه اجتماعی‌ آنها استفاده کنید و آنان را به کانال‌هایی معرفی کنید که بتوانند پیامشان را در آنجا ابلاغ کنند.

 طراحی گرافیکی

 

مشاوره در زمینه طراحی گرافیکی بیشتر به خلاقیت و استعداد بستگی دارد تا به سال‌ها تجربه. دانشجویان رشته طراحی باید از بهترین پروژه‌های کلاسی خود یک پرونده هنری تهیه کنند، کارت‌های ویزیت جذاب و زیبا چاپ کنند یا آن‌ها را در یک وب سایت ارائه دهند و کار خود را آغاز نمایید.

 طراحی وب سایت

 

دانشجویان بسیار بیشتر از قبل مجبوراند وب سایت طراحی کنند. بسیاری از دانشجویان این کار را برای گروه یا انجمن دانشجویی، هم دانشگاهی‌ها یا برای وبلاگ شخصی خود انجام می‌دهند. دانشجویان می‌توانند از این سایت‌ها  به عنوان نمونه استفاده کنند و با تقویت کار خود، از طریق طراحی وب‌سایت کسب درآمد نمایند.

عکاسی

 

به لطف شبکه‌های اجتماعی، جهان برای برقراری ارتباط بیشتر به سوی استفاده از تصویر پیش می‌رود. با افزایش نیاز به محتوای تصویری، استفاده از عکاسان آماتور باب شده است و به واسطه پیشرفت‌هایی که در حوزه فناوری صورت گرفته این عکاسان آماتور می‌توانند کارهایی با کیفیت بالا تولید کنند.

تدریس خصوصی

 

دانشجویان می‌توانند به تدریس خصوصی بپردازند و از این راه کسب درآمد کنند. آن‌ها می‌توانند با توجه به رشته تحصیلی خود یا رشته‌ای که در آن اطلاعات علمی کافی دارند به تدریس خصوصی مشغول شوند.

خدمات نظافتی

 

خوبی کار در کسب و کارهای نظافتی این است که زمان کاری مشخصی ندارند و نیاز به مکان اداری هم نیست. 

شرکت در طرح‌های علمی و صنعتی دانشگاه

 

از جمله بهترین کارهای دانشجویی، شرکت در طرح‌های  علمی و صنعتی است. در واقع استادان دانشگاه ترجیح می‌دهند از دانشجویان با توجه به تواناهایی علمی‌شان در این طرح‌ها استفاده کنند، در این صورت دانشجو می‌تواند هم کسب درآمد کند و هم کسب تجربه.

کار در کارگاه‌های صنعتی

 

برخی دانشجویان برای پول درآوردن مجبوراند به شغل‌های غیرمرتبط با رشته خود روی بیاورند. مثلاً کار در کارگاه‌ها، هتل‌ها، رستوران‌‌ها از جمله شغل‌هایی هستند که دانشجویان در فصل تعطیلات به سراغ آن‌ها می‌روند. حتی اگر کسب و کاری توسط یک دانشجو در دانشگاه آغاز شود، باز هم یک کسب و کار واقعی است، با امتیازات واقعی و خطرات واقعی. کارآفرینی دانشگاهی می‌تواند روش فوق‌العاده‌ای برای کسب درآمد و هموار کردن مسیر پیشرفت شغلی بعد از فارغ‌التحصیلی باشد.

اپراتوری سایت

 

یکی از بهترین‌ کارهایی که یک دانشجو می‌تواند به سراغ‌اش برود، اپراتوری و مدیریت سایت‌های اینترنتی از راه دور است. اپراتوری شغلی پاره‌وقت و کم دردسر است و معمولا مشخص است که روزی چند ساعت باید صرف آن شود. برخی روزها می‌توانید وقت بیشتری بگذارید و برخی روزها وقت کمتری پای سایت بنشینید.

ساعت از شبانه روز و در تمام ۷ روز هفته ارائه می‌شود.

خوابگاه یار

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

bnbgate.com...
ما را در سایت bnbgate.com دنبال می کنید

برچسب : خوابگاه,خوابگاه_دانشجویی,هاستل,پانسیون,خوابگاه_دخترانه,خوابگاه_پسرانه,خوابگاه_کارمندی,دانشجویی_کارمندی, نویسنده : عزیزخانی bnbgate بازدید : 136 تاريخ : شنبه 20 دی 1399 ساعت: 19:55

تفاوت و مزایای دزدگیر های فروشگاهی AM

گیت فروشگاهی AM به طور کلی دستگاه‌هایی هستند که در قسمت خروجی فروشگاه‌ها و هر مکان دیگری مانند کتاب‌خانه‌ها نصب شده و هدف از نصب آن‌ها این است که از خروج بدون اجازه‌ی تمامی اشیاء مورد نظر داخل فروشگاه ممانعت به عمل آید. در مقاله گیت فروشگاهی AM چیست؟ برخی از مهمترین خصوصیات این گیت راه شرح داده و ویژگی های منحصر به فرد گیت های AM تولید شده در شرکت ایمن موج را مورد بررسی قرار دادیم. در این مقاله قصد داریم سایر ویژگی ها و عملکرد گیت‌ فروشگاهی AM را معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

تفاوت و مزایای گیت فروشگاهی AM
عملکرد گیت‌ فروشگاهی AM

فروشگاه‌های مختلف برای این‌که قادر به استفاده از گیت فروشگاه باشند، میبایست روی کالاهای خود یک تگ یا لیبل نصب کنند. فرکانس تگ دزدگیر پوشاک یا لیبل باید با فرکانس گیتی که در قسمت خروجی قرار داده شده یکسان باشد. هنگام خروج کالا از فروشگاه، درصورتی که تگ با جداکننده‌ی تگ از کالا جدا یا لیبل با استفاده از دستگاه غیر فعال ساز لیبل غیرفعال نشده باشند، فرکانس تگ یا لیبل بر فرکانس گیت ضدسرقت اثر می گذارد و سبب به صدا درآمدن آلارم دزدگیر می‌شود.

فاکتورهای مهم در عملکرد بهترین گیت دزدگیر

فاکتورهایی که در عملکرد هر چه بهتر دزدگیر فروشگاهی موثر هستند عبارتند از:

  • عرض پوشش‌دهی گیت دزدگیر
  • سرعت در تشخیص عبور لیبل یا تگ
  • تشخیص عبور تگ یا لیبل از سایر زوایا
  • عدم تداخل فرکانس
  • عدم نویزپذیری
  • امکان نصب در اماکن مختلف
  • تعداد آنتن های گیت
  • امکان استفاده در فروشگاه‌های دارای کالاهای فلزی
  • استفاده از مواد اولیه مرغوب در ساخت دستگاه
  • زیبا و شکیل بودن ظاهر دستگاه
  • و …

علاوه بر این فاکتورها، یک گیت فروشگاهی هنگامی بهترین عملکرد را خواهد داشت که از تگ‌ها و لیبل‌های مناسب جهت جلوگیری از سرقت کالا استفاده شود. به عنوان نمونه هر چه سیم‌پیچ و خازن به کار رفته در یک تگ RF که سبب ایجاد میدان مغناطیسی می‌شوند، بزرگ‌تر باشند، این تگ بهتر و سریع تر توسط گیت AM تشخیص داده می‌شود. پس به طور کلی تگ‌ها و لیبل‌ها مکمل گیت پوشاک یا گیت هایپرمارکت بوده و کارایی و کیفیت آنان نباید نادیده گرفته شود.

تفاوت و مزایای گیت فروشگاهی AM
چرا عموماً گیت AM نسبت به گیت RF کاراتر است؟

با توجه به توضیحاتی که در رابطه با نحوه‌ی عملکرد گیت دزدگیر به طور کلی ارائه شد و همچنین با در نظر داشتن فاکتورهای مهم در تعیین کیفیت و کارایی یک گیت دزدگیر، حال می‌توان بهتر در مورد مزایای گیت AM نسبت به گیت RF اظهار نظر کرد. همچنین می توانید در مقاله گیت ضد سرقت فروشگاهی چیست؟ مهمترین ویژگی های گیت های تولید شده در شرکت ایمن موج را به طور کامل مطالعه نمایید. مهم ترین مزایای گیت AM نسبت به گیت RF به شرح ذیل می باشد:

  • عرض پوشش‌دهی بیشتر

همان‌طور که گفتیم عرض پوشش‌دهی یکی از مهمترین فاکتورهایی است که یک گیت را نسبت به گیت دیگر برتر و باکیفیت‌تر می‌کند. هر چه میزان پوشش‌دهی یک گیت بیشتر باشد، عبور تگ یا لیبل را بهتر تشخیص می دهد. به طور کلی پوشش‌دهی گیت AM نسبت به گیت RF بیشتر می باشد. گیت ای ام قادر است حدود ۴ متر عرض را پوشش دهد.

  • عدم تداخل فرکانس‌ها

یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که برای گیت‌های RF پیش می‌آید تداخل فرکانس این گیت‌ها با سایر فرکانس‌های موجود در محیط می باشد. به عنوان مثال در صورت استفاده‌ی فروشگاه مجاور از یک گیت RF، آن گیت حکم یک تگ را برای گیت نخست خواهد داشت و در نتیجه سبب به صدا در آمدن نابه‌جای صدای آلارم دزدگیر خواهد شد. به طور کلی خطای گیت RF نسبت به گیت AM بسیار بیشتر بوده و به همین سبب فروشگاه‌ها رو به سوی استفاده از گیت فروشگاهی AM آورده‌اند تا با کاهش خطای گیت در اعلام هشدار دزدگیر، به شکل بهتر و موثرتری از کالاهای موجود در فروشگاه خود خصوصاً در برابر سوءاستفاده‌ی سارقان از این نقص گیت فروشگاهی RF حفاظت کنند.

  • امکان استفاده در فروشگاه‌های فروش کالاهای فلزی

برخی از فروشگاه‌ها مانند فروشگاه‌های انواع تجهیزات الکترونیکی، عینک‌فروشی‌ها، فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی و … امکان استفاده از گیت RF وجود ندارد، زیرا این نوع گیت‌ها، نمی‌توانند عبور تگ‌ها یا لیبل‌های نصب شده روی برخی از اجناس مانند مایعات و فلزات را تشخیص دهند.

اما طراحی گیت فروشگاهی ای ام به گونه‌ای بوده که می‌تواند به راحتی خروج کالاهای فلزی و کالاهای حاوی مواد مایع، مانند برخی از انواع لوازم آرایشی، نوشیدنی‌ها و … را کنترل کند. بدیهی است که برای این نوع کالا باید از تگ‌ها و لیبل‌های AM استفاده شود، چرا که هر گیت با تگ و لیبل هم‌فرکانس خود قادر به فعالیت می باشد. البته مسلماً نمی‌توان از تگ‌های پرکاربردی مانند تگ‌های صدفی یا گلف در مورد کالاهایی مانند عینک‌ استفاده نمود. از همین روی تگ‌هایی با اشکال مختلف جهت استفاده در کالاهای متنوع، طراحی و ساخته شده‌اند تا بتوانند به خوبی روی کالا نصب شده و در گیت AM مورد استفاده قرار گیرند.

نیاز انسان به امنیت از اوایل خلقتشرکت BNBGATE

شما میتوانید برای خرید، خدمات و مشاوره رایگان انواع گیت های فروشگاهی و لوازم جانبی (لیبل،تگ،…) به سایت BNBGATE مراجعه کنید و با کارشناسان مجرب ما درتماس باشید.

www.bnbgate.com

bnbgate.com...
ما را در سایت bnbgate.com دنبال می کنید

برچسب : گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی,گیت_فروشگاهی,تگ,لیبل,دزدگیر,بارکد,تگ_لباس,دزدگیر_فروشگاه,عینک,سرقت_عینک,جدا_کردن_تگ,اموزش_جدا_کردن_تگ , نویسنده : عزیزخانی bnbgate بازدید : 138 تاريخ : شنبه 20 دی 1399 ساعت: 19:55

Read this article before renting a car

car rental is a way to meet temporary needs, for special purposes. If you are planning to rent a car to do something; It is better to consider some cases.

Renting a car is a cheap, cost-effective and fast solution to meet our temporary need to own a car. This need may occur for any reason. The need for a car on the trip, renting a car for ceremonies and any other purpose may create this need. Of course, this need is different in Iran than in other countries.

In the United States and Europe, car rental has a major application as a means of transportation, and some people use this method regularly. In recent years in Iran, the issue of car rental as a method of personal transportation has received more attention and several car rental companies operate in this field. If you also intend to rent a car in Tehran; We suggest that you do not forget a few important points that follow.

WhatsApp Image 2020 10 22 at 10.32.43 12 300x204 - Read this article before renting a car

Choose according to your needs

If you are planning a family trip; Compared to renting a car in Tehran for formalities, you will need a different car. Also, the number of people accompanying you, your distance and type of route, and your interests all affect making the right choice.

For example, using a two-door crocodile car, no matter how attractive; Not suitable for a long trip with three or four people; While for use as a bridal car can be the best choice. This car is not even suitable for ceremonies; And ceremonial cars are usually more luxurious cars with more special features.

If you want to get acquainted with the terms and services of Soasir car rental, different car models and rental tariffs; You can visit the website of this collection.

More days or driving pleasure

WhatsApp Image 2020 10 22 at 10.32.43 9 300x204 - Read this article before renting a car

Car rental provides the opportunity to experience the experience of driving luxury and high-end cars at a low cost. But if your goal is not to rent a car, it is not just a driving experience; And you want to use it as a means of personal transportation for a few days; It is better to balance the number of car rental days with the rental tariff of the selected car.

Also note that the more days the car is available to you; There is more use and you should be more careful about various incidents. Therefore, we recommend renting a more functional car for a few days and a luxury car for a short time to experience the driving pleasure.

security of mind

Many companies and individuals work in the field of car rental; But not all of them offer the same quality. Also, the form of contracts, guarantees they ask you for, car rental tariffs, car insurance, etc. are different from each other in these companies.

It is very important that you sign the contract carefully and the obligations of the parties, so that you do not have any problems in this regard and use the rented car with ease. Experience has also shown that in this matter, trusting official companies, with experience and licenses, is the simplest and most effective method.

If you intend to rent a car in Tehran; One of the oldest and most reputable car rental companies is Sorena Seer. Soa has been working in this field for many years; And offers a very high variety of luxury and mode cars for different purposes and according to your needs, at a reasonable price and in the fastest possible time.

WhatsApp Image 2020 10 22 at 10.32.43 10 300x204 - Read this article before renting a car

rentalcariran

Rental car Iran provides you with the best and highest quality cars. With your conditions, you can go to the rentalcariran site to choose the car you want (with the driver or the driver). So far, you have the switch of the car you want you have.

WWW.RENTALCARIRAN.COM

bnbgate.com...
ما را در سایت bnbgate.com دنبال می کنید

برچسب : اجاره_خودرو,rental_car,خودرو,ماشین,اجاره,ماشین_عروس,انواع_خودرو,ماشین_ها,ماشین_های_ایرانی,rent_a_car_in_iran,iran_car,car, نویسنده : عزیزخانی bnbgate بازدید : 194 تاريخ : شنبه 20 دی 1399 ساعت: 19:55

تشریح وضعیت خوابگاه های دانشجویی در دوهفته تعطیلی کرونا

 

معاون آموزشی وزارت علوم با تاکید بر اینکه تعطیلی ها و محدودیت های فعلی کرونایی تاثیر در فعالیت های دانشگاه ها ندارد، گفت: دانشگاه ها به روال سابق فعالیت خود را انجام خواهند داد و ما تعطیلی سراسری در دانشگاه ها نداریم.

دکتر علی خاکی صدیق در نشست خبری مجازی که به منظور تشریح برنامه های آموزشی دانشگاه ها در شرایط فعلی برگزار شد، گفــت: محدودیت های فعلی ناشی از شیوع کرونا در بخش آموزش تاثیری ندارد و فعالیت دانشگاه ها به همان روند سابق یعنی مجازی ادامه خواهد یافت.

وی در ادامه تصریح کرد: در حوزه پژوهش وزیر اخیر بخشنامه ای به دانشگاه ها ابلاغ کرد بر این اساس دانشجویانی که در دوره تحصیلات تکمیلی هستند و پروژه های های عملی دارند، منعی برای ادامه پروژه ندارند و می توانند این فعالیت ها را با حفظ رعایت پروتکل های مربوطه ادامه دهند.

معاون آموزشی وزارت  علوم تاکید کرد:  تعطیلی سراسری در خوابگاه ها در برنامه وزارت علوم نبوده  است و دانشجویان در تعطیلی های فعلی ناشی از شیوع کرونا نیز می توانند در خوابگاه ها بمانند.

خاکی صدیق افزود: از نظر پرژوهشی اوایل ترم قبل وقفه ای در برخی دانشگاه ها ایجاد شد بر این اساس چند ماه گذشته خیلی از دانشجویان نیاز مند کار عملی با رعایت پروتکل ها برگشتند و به کار خود ادامه می دهند و به صلاح نیست در کار آنها خللی ایجاد کنیم و برنامه دانشگاه ها به همان صورت ادامه می یابد.

وی در خصوص نحوه حضور کارکنان دانشگاه ها نیز گفت: کارمندان مستخدمین دولت هستند آنها هم مطابق مقررات دولت باید سر کار باشند و حداکثر تا یک سوم کارمندان و کارشناسان می توانند با اولویت پشتیبانی فعالیت های جاری در حوزه آموزش یادگیری الکترونیک و پژوهش ها و حفاظت از دانشگاه ها و تاسیسات حضور خواهند داشت.

معاون آموزشی وزارت  علوم تاکید کرد:جلسات دفاع ما نیز در شرایط فعلی متوقف نخواهد بود دانشجویان می توانند از پروپزال دکتری و ارشد را مطالبق قبل و به صورت الکترونیکی انجام بدهند.

وی همچنین در خصوص وضعیت آموزش مجازی دانشگاه ها در شرایط شیوع کرونا ویروس نیز تاکید کرد: همه گیری بیماری کرونا تجربه نادری برای نظام آموزش عالی در جهان بود، علیرغم تمام مشکلات این بیماری باعث شد تجربیات نابی بدست آوریم و همچنین برکاتی هم برای آموزش عالی داشت که یک سری بازنگری‌هایی را در مقررات آموزشی داشتیم که عمدتاً با محوریت یادگیری آموزش الکترونیکی بود.

معاون آموزشی وزارت علوم همچنین مقررات آموزشی ترم گذشته همچنان برقرار است، گفت: با توجه به استمرار وضعیت بیماری کرونا هر آنچه در ترم قبل از مقررات و آیین نامه‌ها داشتیم کماکان به وقت خود باقی است. در ابتدای سال جاری پیش بینی می‌شد بخشی از ترم اول را به صورت حضوری و بخشی را به صورت الکترونیکی برگزار کنیم و دانشگاه‌ها نیز بر این اساس برنامه ریزی داشتند خصوصاً برای دانشجویان نوورود این برنامه ریزی ها صورت گرفته بود اما متاسفانه با توجه به وضعیت پیش آمده محقق نشد. با توجه به وضعیت پیش آمده و با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا تمام آموزش‌ها به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

خاکی صدیق همچنین با اشاره به اینکه کلاس های آموزشی دروس عملی حضوری برگزار نمی‌شوند، خاطر نشان کرد: درس‌های عملی و کارگاهی و آزمایشگاهی در ترم تابستان برگزار شدند، اما با توجه به وقفه‌ای که ایجاد شد، دروس کارگاهی و عملی به صورت حضوری انجام نمی‌شود. برای اولین بار در کشور تعدادی از کارگاه‌ها و دروس آزمایشگاهی به صورت الکترونیک انجام گرفت که البته این کار به زیرساخت نیاز دارد.

به گفته معاون آموزشی وزیر علوم، پس از بحران دوران کرونا یادگیری الکترونیکی جزئی از آموزش عالی خواهد بود تا دستاوردهای این چندماه که با سختی به دست آمده است را از دست ندهیم. البته یادگیری در کلاس درس مزایای خودش را دارد که بسیاری از صاحب نظران معتقدند با هیچ چیزی قابل جایگزینی نیست، اما برای اینکه از آموزش عقب نیافتیم از آموزش الکترونیکی استفاده می‌کنیم.

خاکی صدیق گفت: آموزش حضوری بعد از عبور از بحران حتماً با یادگیری الکترونیک همراه خواهد بود یعنی به صورت ترکیبی و این تجربه یک تجربه اثبات شده و مورد پذیرش در تمام آموزش عاای دنیا است.آزمون‌های این ترم با توجه به پیش بینی‌های صورت گرفته به صورت مجازی خواهد بود مگر اینکه اتفاق خاصی رخ دهد.

وی تاکید کرد: در ترم گذشته تجربه برگزاری امتحانات را نداشتیم و خیلی از اساتید هم تجربه ارزیابی مستمر داخل ترم را نداشتند اما در این ترم از قبل شروع ترم در نامه‌ها و جلسات اعلام شد که باید از ابتدای ترم بحث ارزیابی و سنجش عملکرد دانشجویان در دستور کار قرار گیرد. این امر می‌تواند به صورت کوییز، تمرین و تماس‌های چهره به چهره الکترونیکی و پروژه باشد که این نمرات با امتحانات پایان ترم جمع خواهد شد. وزن امتحانات در پایان این ترم، کمتر از ترم‌های گذشته خواهد بود.

معاون آموزشی وزیر علوم تاکید کرد: در طی جلسات با معاونان درخواست ما از دانشگاه‌ها این بوده که ترم دانشجویان نوورود حتماً برقرار شود و از این جهت لطمه نبینند اما چون یکماه از ترم را از دست دادیم از دانشگاه‌ها درخواست کرده‌ایم، دانشجویان تعداد واحد کمتری داشته باشند و درس را بتوانند به صورت مناسب بخوانند و لذت ترم را با واحدهای بیش از اندازه از آنها نگیریم و دانشگاه‌ها مجاز هستند ترم را طبق آیین نامه دو هفته تا سه هفته برحسب ضرورت تمدید کنند لذا امیدواریم با برنامه ریزی فشاری به دانشجویان جدید نیاید و ترم شان را با امید و انگیزه بگذرانند.

خوابگاه یار

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

bnbgate.com...
ما را در سایت bnbgate.com دنبال می کنید

برچسب : خوابگاه,خوابگاه_دانشجویی,هاستل,پانسیون,خوابگاه_دخترانه,خوابگاه_پسرانه,خوابگاه_کارمندی,دانشجویی_کارمندی, نویسنده : عزیزخانی bnbgate بازدید : 142 تاريخ : چهارشنبه 17 دی 1399 ساعت: 1:00

حتما به این نکات قبل نصب دزدگیر توجه کنید!

امروزه با توجه به بالا رفتن آگاهی مردم و افزایش استفاده از دزدگیر های فروشگاهی ، بیشترین نگرانی کسانی که گیت دارند یا میخواهند نصب کنند این است که ، برد های دستگاه ممکنه خراب بشه و چه کارهایی میشه کرد برای بالا بردن کارایی دستگاه یا در جهت افزایش کارکرد دستگاه چه کارهایی کنند بهتر است؟

سیستم گیت های فروشگاهی سیستم خیلی پیچیده ای نیست و اطلاع از عملکرد و کارکرد آن ساده است ، تنها مشکلی که ممکنه برای دستگاه بوجود بیاد از طریق برد های آن است که عملکرد یکسانی دارند اما فرکانس های مختلفی دارند.

هرگونه مشکل محیطی و … میتواند ممکن شود که دستگاه دچار تداخل فرکانسی شود و عملکرد و کارایی خود را از دست بدهد ، کارشناسان مجرب شرکت ما با کارشناسی محلی که از هر فروشگاه انجام میدهند راجب شرایطی که ممکن است خطرساز باشد برای دستگاه با صاحب فروشگاه صحبت میکنند.

اما ما در این مقاله به چند نکته اشاره میکنیم که قبل از خرید حتما باید بررسی کنید تا در صورت خرید دزدگیرهای مغازه با مشکل مواجه نشوید.

حتما به این نکات قبل نصب دزدگیر توجه کنید!نکات مهم
فروشگاه های اطراف

یکی از مهمترین نکاتی که حتما باید به آن توجه کنید محیط اطراف و فروشگاه های کناری شما هستند؛ شما باید تا هشت متر از سمت راست و همینطور هشت متر از سمت چپ فروشگاه خود را در نظر بگیرید که اگر کسی از گیت های فروشگاهی استفاده میکرد ، نباید فرکانس دستگاهشون با فرکانس دستگاه شما یکسان باشد ، چونکه بعد از مدتی تداخل فرکانسی ایجاد میشود و دستگاه به مشکل میخورد.

کابل های برق

نکته ی دیگری که باید به آن توجه کنید برق های فشار قوی است ، کابل های برق دچار فرکانس هایی هستند که اگر از نزدیک دستگاه شما رد شده باشد ، دستگاه شما دچار مشکل در عملکرد میشود.

مایعات

یکی دیگر از عامل های خراب شدن دستگاه ، مایعات و رطوبت است ، برد ها با هرگنه برخورد با مایعات دچار مشکل میشوند و تا جایی که امکان دارد باید آنهارا از رطوبت دور نگه داشت.

دزدگیر های فروشگاهی لازم به مراقبت و حساسیت خاصی نیستند اما قبل از نصب باید به نکات توجه کنید تا بعد از نصب با مشکا مواجه نشوید.

شرکت BNBGATE

شما میتوانید برای خرید، خدمات و مشاوره رایگان انواع گیت های فروشگاهی و لوازم جانبی (لیبل،تگ،…) به سایت BNBGATE مراجعه کنید و با کارشناسان مجرب ما درتماس باشید.

www.bnbgate.com

bnbgate.com...
ما را در سایت bnbgate.com دنبال می کنید

برچسب : گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی,گیت_فروشگاهی,تگ,لیبل,دزدگیر,بارکد,تگ_لباس,دزدگیر_فروشگاه,عینک,سرقت_عینک,جدا_کردن_تگ,اموزش_جدا_کردن_تگ , نویسنده : عزیزخانی bnbgate بازدید : 153 تاريخ : چهارشنبه 17 دی 1399 ساعت: 0:59

History of the car and the latest options(2)

In the previous article, we introduced 10 of the most up-to-date car options in the world.
In this article, we want to introduce the second part, which includes numbers 10 to 20, to your service. We hope you enjoy the rest of the article.

11. Downhill and uphill control

WhatsApp Image 2020 11 12 at 10.28.45 4 300x183 - History of the car and the latest options(2)

HAC, derived from the phrase Hill-start Assist Control, helps the driver as long as he stops on a slope and intends to start moving upwards HDC or Hill Descent Control This system monitors the speed of the vehicle as it descends from a slope or hill. This system helps you to detect the slope through several sensors and when you release the brake pedal, the car (unlike cars that are not equipped with this system) does not go back or forward and stays in place. If you do not press the accelerator pedal, the car will not move, but it will start moving by pushing the accelerator pedal without moving backwards or forwards.

12. Rain and light sensor

WhatsApp Image 2020 11 12 at 10.28.45 2 300x183 - History of the car and the latest options(2)
Rain sensors and some other car sensors and radars are usually mounted on the inside of the windshield and in the area of the center mirror, in a place that does not disturb the driver’s view and can be detected with a black plastic cover. The system of these wipers is such that the infrared sensors that are connected to the outer surface of the glass, when the glass is dry, the maximum amount of infrared waves reaches the sensors and are reflected at an angle of 45 degrees, the wetness of the glass causes Infrared waves are reflected in different directions with angles less than or more than 45 degrees, when the reflection of infrared waves reaches the minimum possible value, the software in the wiper system tus on, the wiper speed also depends on the wet speed The setting of the glass is determined

13. Multi-mode electronic chairs

WhatsApp Image 2020 11 12 at 10.28.45 3 1 300x183 - History of the car and the latest options(2)
This system records the driver’s seat and side mirror settings and allows the driver to access the pre-recorded settings at any time. Electric motors adjust the position of the seat based on the commands sent from the driver’s seat computer. , So that each person can adjust it according to their own taste, and when using it, each person can retu the seat to its registered state by clicking on the memory, and no longer need to reset the seat for their own. Technical structure of chair memory:
1. Electric seat motor
2. Computer driver’s seat
3. The key to run the registered settings

14. Online connections

WhatsApp Image 2020 11 12 at 10.28.44 4 300x183 - History of the car and the latest options(2)
One of the strengths of luxury car multimedia and entertainment systems was their ability to connect to the Inteet and use online information to make better offers.
This position gave them unquestionably superior advantage over the information and multimedia systems of brands such as Mercedes-Benz (COMAND), iDrive and Audi (MMI) over lower-priced vehicles. With the development of communication networks and thanks to the 4G network, now most economy cars also benefit from the ability to connect to the Inteet.

15. AUTO HOLD

WhatsApp Image 2020 11 12 at 10.28.45 300x183 - History of the car and the latest options(2)

AutoHold is an advanced option that has a great effect on both increasing your safety and comfort and eliminates the need for consecutive braking. AutoHold is actually an electronic parking brake developed and is mostly used in automatic gear cars. This system is activated by pressing the Auto Hold button, and after you take your foot off the accelerator pedal, the car stops without depressing the brake pedal. When the car stops, there is no need to hold the brake pedal and the car remains stable until You press the accelerator pedal again, releasing the brakes slowly and the car starts to move. The basis of AutoHold’s work is based on slope detection. Slope measurement is also done using a sensor and control is done through the ABS / ESC hydraulic unit. When the car is stopped, AutoHold applies the same brake pressure to the wheels and prevents the car from moving.

16. Blind spot alert

WhatsApp Image 2020 11 12 at 10.28.45 1 300x183 - History of the car and the latest options(2)

Blind spot detection technology, or BSD for short, was first developed by Volvo. Blind spot detection is one of the key technologies that, using other available technologies, gives the driver a 360-degree view that helps him in this system of sensors, regardless of vehicle speed. They are installed under the side mirrors of the car and if activated by the driver, they start emitting short-wavelength waves. Due to their short wavelength, they are able to provide the driver with a more accurate position of the blind spots of the vehicle. The propagation of these waves is continuous and non-stop; Therefore, when an object is in front of these waves and interrupts their propagation path, the sensor transmits a message to the ECU or the car computer. This message is transmitted as a waing to the driver. This waing may be displayed on the driver’s front monitor or the lights mounted in the coers of the side mirrors.

17. Electric parking brake

WhatsApp Image 2020 11 12 at 10.28.44 3 300x183 - History of the car and the latest options(2)
This technology is known as EPB, which stands for Electronic Parking Brake. This electric parking brake system was first used on the Audi A8 car and over time in 2009 it has been used on other Audi products as well. It is the wheels. In electric handbrake technology, each of the rear wheels has a separate electric motor that the car’s computer can use to lock the wheel. You can equip the electric parking brake with a security system so that only the driver can activate it, and no one else can. The electric car parking system works in two ways, which are: 1. Fully automatic 2. Electric car parking brake manual

18. Accident prevention

WhatsApp Image 2020 11 12 at 10.28.44 2 300x183 - History of the car and the latest options(2)

“Collision avoidance system” in car security is a system that uses a radar signal or laser or sensor or camera to detect the possibility of an accident or wa the driver of the car or automatically act and take security action. (For example, activating the brake system).

The first example of this system was introduced by Mercedes in 2003 and on the S series of this car manufacturer. This system tightens the belts, closes the sunroof and retus the reclining seats to their original state before the collision. The accident prevention system is one of the active safety systems of the car and at the moment, it examines and processes many elements such as the driver and his driving mode, the presence of objects in the path of movement and environmental signs.

19. Drowsiness waing system

WhatsApp Image 2020 11 12 at 10.28.44 1 300x183 - History of the car and the latest options(2)
Drowsiness alarm system introduced for the first time by Volvo. Volvo is one of the leading companies in the field of car safety equipment. In this system, a small camera is installed in front of the driver so that the whole face of the driver is in the field of view of the camera. This system captures videos of the driver at a rate of about 10 images per second and transmits the relevant consecutive images to the processor section. In the processor section, according to the image processing algorithms, the position and position of the driver’s eyes are extracted. And if his eyes are closed more than a certain limit, an alarm signal sounds and wakes the driver out of drowsiness. The system also was when the driver is losing focus for reasons other than drowsiness. For example, when the driver is too focused on navigation or audio system.

20. Line crossing waing system

WhatsApp Image 2020 11 12 at 10.28.44 300x183 - History of the car and the latest options(2)
LDWS, or Line-Up Alarm System, is a system that continuously checks the road lines with the help of a camera installed in the front of the car (behind the windshield) through the image processing method. Alarms the driver if the driver deviates from the road line without hitting the guide. This safety system is installed in the car to prevent driver distraction and drowsiness. In different vehicles, the driver is notified of the driver’s seat vibration as well as the seat belt is retracted in the form of a ho from both sides. This system, which was first used in 2000 in a truck, has undergone many changes and improvements to date.

rentalcariran

Rental car Iran provides you with the best and highest quality cars. With your conditions, you can go to the rentalcariran site to choose the car you want (with the driver or the driver). So far, you have the switch of the car you want you have.

WWW.RENTALCARIRAN.COM

bnbgate.com...
ما را در سایت bnbgate.com دنبال می کنید

برچسب : اجاره_خودرو,rental_car,خودرو,ماشین,اجاره,ماشین_عروس,انواع_خودرو,ماشین_ها,ماشین_های_ایرانی,rent_a_car_in_iran,iran_car,car, نویسنده : عزیزخانی bnbgate بازدید : 167 تاريخ : چهارشنبه 17 دی 1399 ساعت: 0:59

چگونه پانسیون موردنظرمون رو پیدا کنیم؟

 

چگونه پانسیون موردنظرمون رو پیدا کنیم؟

بسیار پیش امده است که دنبال خواب خوابگاه یا پانسیون میگردیم ، اما نمیدونیم چه خوابگاه هایی در اطراف ما وجود دارد و کدام مناسب با شرایط ماست.

خوابگاه یار بهترین سایت است که میتواند به شما در پیدا کردن خوابگاه موردنظرتون کمک کنه و با دیدن شرایط خوابگاه ها بهترین آنهارا انتخاب کنید.

در این مقاله میخواهیم راجب عملکرد و قسمت های مختلف سایت خوابگاه یار توضیح بدیم تا شما باید قسمت های مختلف سایت آشنا بشید و راحت خوابگاه موردنظرتون رو پیدا کنید.

خوابگاه یار

در صفحه نخست که وارد سایت میشوید ، هدر سایت رو مشاهده میکنید که چندتا از بهترین خوابگاه های خوابگاه یار رو میتونید ببینید.

تولبار

در قسمت بالای هدر سایت ، در تولبار میتوانید خوابگاه ، اقامتگاه و.. رو مشهاده میکنید که با کلیک روی هرکدوم خوابگاه هایی که در این دسته بندی ها ثبت شده اند نمایش داده میشه

جستجوی خوابگاه

در این قسمت از سایت المان های مختلفی رو مشاهده میکنید که هرکدوم رو به اختصار توضیح میدیم

مکان:

 با توجه به ساختمانی که میخواهید در آن مستقر بشوید میتوانید گزینه ها رو مانند خوابگاه ، پانسیون ، اقامتگاه و هتل آپارتمان انتخاب کنید.

نوع:

 نوع افراد و شرایطی که میخواهید در خوابگاه باشند مانند: دانشجویی ، کارمندی ، هتل سنتی و ... رو مشاهده میکنید.

جنسیت:

در این قسمت نوع جنسیت خود را مشخص میکنید.

وضعیت:

با توجه به شرایط خوابگاه دولتی و آزاد(خودگران) بودن خوابگاه رو مشخص میکنید.

استان و شهر:

در این بخش ، استان مدنظرتون که میخواهید در آنجا خوابگاه پیدا کنید رو با توجه به منطقه و ناحیه مدنظرتون انتخاب میکنید.

بعد از پر کردن فرم ، بر روی جستجو کلیک میکنید تا خوابگاه هایی که منطبق با شرایط شما هستند رو براتون نمایش داده بشه.

اگر پیغام NO RESULT HERE براتون نمایش داده شد ، بدین معناست که با شرایط مدنظرتون خوابگاهی ثبت نشده و سعی کنید منطقه و یا شرایطتون رو تغییر بدید.

خبر نامه :

در این بخش میتوانید اخبار ها ، مقالات و ... را بصورت بروز در خبرنامه مطالعه کنید ، این بخش از سایت هر پنجشنبه بروزرسانی میشود.

خوابگاه های ویژه :

در قسمت پایین جستجوی خوابگاه ، میتوانید برخی از خوابگاه هارو مشاهده کنید که به صورت ویژه در سایت قرار گرفته اند و برخی از آنها از تخفیفات ویژه برخوردار هستند.

امیدواریم که توانسته باشیم شما را در جهت آشنایی با سایت خوابگاه یار و پیدا کردن هر چه راحت تر خوابگاه مدنظرتون کمک کرده باشیم.

مطالب مرتبط:

خوابگاه های دانشجویی ترکیه

بهترین خوابگاه های تهران

قوانین نانوشته زندگی خوابگاهی

bnbgate.com...
ما را در سایت bnbgate.com دنبال می کنید

برچسب : خوابگاه,خوابگاه_دانشجویی,هاستل,پانسیون,خوابگاه_دخترانه,خوابگاه_پسرانه,خوابگاه_کارمندی,دانشجویی_کارمندی, نویسنده : عزیزخانی bnbgate بازدید : 151 تاريخ : سه شنبه 16 دی 1399 ساعت: 1:13

جلوگیری از سرقت فروشگاه در روزهای شلوغ تهران

تهران ، یکی از پرجمعیت ترین شهر های ایران است که در آذر ماه سال 1174 توسط شاه قاجار به عنوان پایتخت ایران انتخاب شد .

آغا محمدخان قاجار بعد از رسیدن به شاهی، تهران را به عنوان پایتخت ایران معرفی کرد. تا قبل روی کار آمدن شاه قاجار، شیراز پایتخت سرزمین کهن ایران بود.
شاه قاجار در انتخاب پایتخت به جز شیراز دو گزینه داشت، اولی اصفهان بود و دومی تبریز، که اولی را به‌خاطر بی رونقی در آم زمان و دومی را به خاطر نزدیکی به عثمانی انتخاب نکرد و همراه با سپاهش راهی تهران شد تا این شهر را به عنوان پایتخت خود انتخاب کند.
موقعیت جغرافیایی این شهر مهم‌ترین علت انتخاب تهران بود. یکی از دیگر از علت‌های این انتخاب آب‌و‌هوای مناسب آن روزهای تهران بود که شاه قاجار را مجاب کرد که این شهر را به پایتختی خود انتخاب کند.
این انتخاب سبب شد که تهران، از آن سال به بعد تبدیل به مهم‌ترین شهر ایران چه در زمان شاهان قاجار و پهلوی و در زمان جمهوری اسلامی شود.

روزهای شلوغ تهران

تهران یکی از شلوغترین شهر های ایران محسوب میشود که از رونق خوبی هم برخوردار است. همین سبب شده است که تعداد فروشگاه ها و پاساژ های تهران درحال افزایش است تا نیاز جمعیت را تامین کند.
این شلوغی گاهی دردسر ساز هم میشود. مخصوصا در ماهای اخر سال که بسیاری هم از شهرهای اطراف برای خرید به تهران می آیند و جمعیت تهران را افزایش میدهند و میتوان دید که  اکثر مردم بدنبال خرید وسایل جدید و لباس های نوع هستند.

در این روزها مغازه داران روز های شلوغی را سپری میکنن اما یکی از بزرگترین مشکلات در این شلوغی ها ، مشکل افزایش سرقت است که گاهی فروشگاه ها بقدری شلوغ میشوند که فروشنده ها نمیتوانند جوابگوی همه ی مشتریان باشند و  دیگر مغازه از دست فروشنده ها در میرود ، در این شرایط نمیشود خریدار واقعی را از کسی که میخواهد اجناس رو سرقت کند تشخیص داد همین سبب میشود که  بسیاری از مغازه داران در انتها که اجناسشون رو شمارش میکنن متوجه سرقت می شوند ، اما دیگر کار از کار گذشته است.

یکی از مهمترین وسیله هایی که برای هر صنفی نیاز است دزدگیر های فروشگاهی میباشد که به شما مخصوصا در زمان هایی که فروشگاه شلوغ است کمک میکند تا در همان لحظه متوجه سرقت بشوید و سریعا دست بکار بشوید.
دزدگیر های فروشگاهی انواع مختلفی دارند که با توجه به فرکانس های محیط ، دهانه ورودی فروشگاه ، صنف فروشگاه میتواند متفاوت باشد اما از کجا میتوان متوجه شد که بهترین دزدگیر برای فروشگاه شما چیست؟

BNBGATE

شما همین حالا میتوانید با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید تا به طور رایگان در محل حاضر شوند و با کارشناسی بهترین پیشنهاد را به شما بدهند و اطلاعاتتون رو در مورد گیت های فروشگاهی افزایش بدهند.

bnbgate.com...
ما را در سایت bnbgate.com دنبال می کنید

برچسب : گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی,گیت_فروشگاهی,تگ,لیبل,دزدگیر,بارکد,تگ_لباس,دزدگیر_فروشگاه,عینک,سرقت_عینک,جدا_کردن_تگ,اموزش_جدا_کردن_تگ , نویسنده : عزیزخانی bnbgate بازدید : 137 تاريخ : سه شنبه 16 دی 1399 ساعت: 1:13

10 of the best cars in Iran (1)

10 of the best cars in Iran (1)

The history of car manufacturing in Iran dates back to the 1940s and today it is the largest industry in Iran after the oil industry. The two major automakers Saipa and Iran Khodro are responsible for the heavy production of the country’s cars. Iran produced more than one million cars a year in 2008, and this figure dropped to below one million with the re-imposition of sanctions in 2017. At the time of the sanctions and the end of cooperation between foreign automakers such as Peugeot and Iran, domestic automakers faced problems in supplying parts, and on the other hand, Chinese automakers, which were producing up-to-date cars with the advancement of technology, exported their cars to Iran. They had become one of the main competitors of these two companies. Cars retu. Dena can be considered the first relatively new car of Iran Khodro, which can be seen in comparison with other production cars in the country’s automotive industry. In addition to the new models, the build quality of the cars has also improved relatively well, and we are witnessing more comfort and safety features in today’s cars. In 2012, due to the conditions of the imposed sanctions, the number of cars produced in Iran was reduced by half and reached about 740 thousand units per year. Relying on the knowledge and expertise of domestic experts, these two automakers were able to increase their annual production by supplying the required parts. Even now, they have taken a serious step towards progress, and in the next few years, we will definitely see new products and improvements in the quality of these automakers’ products. In this article, we have reviewed 10 of the top domestic cars that are able to compete with foreign cars in terms of quality. We tried to consider the quality of construction of these cars as the evaluation criterion and apply the price factor in the next step.

10.Peugeot 206 SD V8

The Peugeot 206 SD is the latest model in the 206 family to be designed as a family car with a trunk. This car, also called Peugeot Arian, was produced by the Peugeot design team in 2006 and has been sold in various countries, including Iran. Two 1.4-liter and 1.6-liter engines are designed for this car, of which only the 1.6-liter version is available. This car is marketed in V1, V2, V8, V9, V10 and V20 types, but now the V8 version of this car is being produced. . Compared to hatchback models, this car has a more hub advantage, which can be noted for higher stability and more adhesion to the road surface when coering, which is due to the addition of the revised trunk and suspension at the rear. Is a car. More features such as automatic air conditioning, airbags and higher build quality have made this car a suitable option for Iranian families.

 

 

WhatsApp Image 2020 10 14 at 19.11.41 3 300x206 - 10 of the best cars in Iran (1) WhatsApp Image 2020 10 14 at 19.11.41 2 300x204 - 10 of the best cars in Iran (1)

9.Peugeot 206 Type 5

Peugeot 206 can be considered one of the most successful products of Iran Khodro. A car that, after about two decades of supply in the domestic market, still has its fans and customers. 206 was offered in types 1, 2, 3, 4, 5 and 6, but today only types 2 and 5 of this car are produced. Type 5 of this car is one of the best and most economical models of this car, and in the beginning of its supply, along with Peugeot Pars and Xantia cars, they were in the group of most popular cars in the market. The appearance of this car is still youthful and thanks to its technical strength, sufficient facilities and acceptable safety, it is the third most widely used car in Iran Khodro. France replaced the production or supplied by Peugeot for the production of 206 with domestic models. The new car looks just like the older generation 206s, and many of Peugeot’s exclusive systems were removed from the new model. Although this car is fundamentally different from its older generation, it still remains a popular car among the people.

WhatsApp Image 2020 10 14 at 19.11.41 4 300x203 - 10 of the best cars in Iran (1) WhatsApp Image 2020 10 14 at 18.23.33 300x206 - 10 of the best cars in Iran (1)

8.Peugeot Pars Automatic

 Peugeot Pars Khodro is an updated Peugeot 405 that was included in Iran’s product list by Iran Khodro in 2000. In the beginning, the name of this car was Safir and today it is marketed as Pars. This car includes LX, ELX and Sal models and is one of Iran Khodro’s best-selling products. The automatic version of this car was taken off the production line in 1392 and after a while in 1396 it entered the market again with TU5 engine. In appearance, this car is slightly different from ordinary Pars, and it has aluminum rim wheels with larger tires and side mirrors. Most of the changes can be seen inside this car, which has completely changed the shape of the dashboard, and it is called the Sonata dashboard. . Rear gear sensor, electric side mirrors and airbags for passenger and driver are some of the features of this car. Most parts of the dashboard are made of dry plastic, which is not of good quality and after a while causes noise in the car. Acceleration of 14.2 seconds indicates that the old powertrain and gearbox do not fit the body of the car. This car and Peugeot 206 products are one of the most widely circulated products of Iran Khodro. This issue has caused the assembly process of these cars to be fast and careless and has caused a decrease in the quality of these products.

WhatsApp Image 2020 10 14 at 19.11.41 1 300x207 - 10 of the best cars in Iran (1) WhatsApp Image 2020 10 14 at 19.11.41 5 300x182 - 10 of the best cars in Iran (1)

7.dena

Dena is the second national car whose production project has been proposed by Iran Khodro officials since 2009 under the name of NX7 and was supposed to be marketed as an alteative to Samand car, but with the supply of this car, Samand will also be produced by Iran Khodro. The first generation of this car entered the market in 2014 and was introduced as a completely new car by Iran Khodro. By comparing the dimensions of this car with Samand, we can recognize the similarity and similarity of the platform of this car and completely reject this title. Of course, compared to other domestic cars, Dena production and design can be considered a great progress for this carmaker. The first series of this car faced many problems and over time Iran Khodro tried to eliminate these defects. . Less interior space compared to Samand car, lack of coordination between propulsion and car, which causes poor performance and not so good acceleration of this car, and inappropriate seats are some of the drawbacks and negative points of this car that still have not been resolved. Better design and more options have made buyers more willing to buy this car with Samand. Pars Thunder is one of the competitors of this car, a car with good propulsion and quality, but with simple features, and Dena, a car with a beautiful appearance, better features, but with the old EF7 engine. Dena was able to get 2 quality stars during the evaluations, while Pars Thunder got 4 quality stars.

WhatsApp Image 2020 10 14 at 18.23.33 1 300x237 - 10 of the best cars in Iran (1) WhatsApp Image 2020 10 14 at 19.11.41 300x203 - 10 of the best cars in Iran (1)

6.Thunder 90 E2

Iran Khodro has been looking for a replacement for this car for a relatively long time after the introduction of Peykan. The Thunder 90 or Renault Logan, also known as this in the global market, was considered as a replacement for this car. The first generation of this car entered the domestic market in 2004 and was very well received by the people, and until 2012, it was produced domestically with three models E0_E1_E2. This car was designed as a car for the middle class and did not have many features and options, and the company focused on the strength and quality of this car, so it was able to receive 3 safety stars from the prestigious European institution ENCAP. The different models of this car differ only in terms of inteal features and equipment, and there is a slight difference in appearance with each other, and all three models use the same propulsion. One of the negative points of this car that most of its owners have stated is not having enough visibility in the rear part of the car, which is due to the large volume of the trunk and the trunk lid being at a higher height than other cars. The occupants of this car have a relatively good space and experience soft and comfortable riding with the help of good suspension systems and relatively isolated cabins. Low cost and low defect of this car is the reason for the popularity of this car in the country.

WhatsApp Image 2020 10 14 at 18.23.32 300x204 - 10 of the best cars in Iran (1)

5.Dena Plus gear

Dena Plus is an updated version of Dena that Iran Khodro added to its product list in 2016 and made it available to customers. This car has relatively acceptable changes in appearance compared to the previous version and has been launched with a more mode and attractive face. The shape of the headlights has changed and the daytime running lights have been installed on this model as standard. The lines designed on the body have helped a lot to make the car bulkier and more physique, and the use of chrome lines has not been ineffective in making the car more beautiful. The propulsion used in this car is the same as Dena car and is not different, but Iran Khodro has considered an automatic gearbox for fans of automatic cars for this car, which can attract a wider range of buyers for this car. The features and options of this car have been slightly updated and the use of good materials in the cabin of this car has been able to bring customer satisfaction. This car witnessed problems at the time of its initial release, which were later resolved by Iran Khodro. This car with a more mode appearance and up-to-date facilities is almost a head and neck higher than domestically produced cars, and with acceptable insulation of the cabin, a little noise enters the room and with the help of comfortable sports seats, a good trip for Provides you.

WhatsApp Image 2020 10 14 at 18.23.32 4 300x206 - 10 of the best cars in Iran (1)

 

In this article, we reviewed 10 to 5 Iranian cars, you can refer to the next article to read more. To be informed about the best Iranian cars in terms of technology and price, and to have the best choice.

Car rental

You can refer to rentalcariran site right now and see different types of Iranian and non-Iranian cars with high quality, which are of high quality and can be obtained in the shortest time.

WWW.RENTALCARIRAN.COM

bnbgate.com...
ما را در سایت bnbgate.com دنبال می کنید

برچسب : اجاره_خودرو,rental_car,خودرو,ماشین,اجاره,ماشین_عروس,انواع_خودرو,ماشین_ها,ماشین_های_ایرانی,rent_a_car_in_iran,iran_car,car, نویسنده : عزیزخانی bnbgate بازدید : 149 تاريخ : سه شنبه 16 دی 1399 ساعت: 1:13

ضرورت همدلی با هم اتاقی های خوابگاهی

 

وقتی جوان ایرانی پس از سختی ها و دردسرهای کنکور، بالاخره در یک دانشگاه قبول و از القابی نظیر پشت کنکوری بودن خلاص می شود، تحولی بزرگ در زندگی اش رخ خواهد داد. به ویژه اگر این مسئله با غیربومی بودن فرد در شهر محل تحصیل همراه گردد و شخص برای ادامه تحصیل، ناگزیر به ترک خانواده و اقامت در یک خوابگاه دانشجویی شده باشد؛ او با چالش های متعددی مواجه خواهد بود. تجربه های منحصر به فردی که فقط از طریق یک زندگی خوابگاهی بدست می آید. تجربه مواجهه با فرهنگ ها و ارزش های متفاوت، شیوه برخورد با افراد مختلف، حل تعارضات بین فردی و حفظ حریم شخصی، اندوه دور شدن از محل سکونت، خانواده، دوستان و آشنایان و تجربه یک زندگی مستقل که هر یک به شناخت راه کارهای سازگارانه نیاز دارد. یک دانشجو در صورتی که بخواهد زندگی لذت بخش و روابط سالمی با هم خوابگاهی ها و هم اتاقی هایش داشته باشد، باید با راه کارهای سازگاری با محیط زندگی گروهی آشنا باشد.

از طرفی اگر از افرادی که برای مدتی هرچند کوتاه در خوابگاه زندگی کرده اند، در مورد خاطرات زندگی دوران دانشجویی و خوابگاهی  آن ها بپرسید، بی شک در لحظه اول به یاد یک یا چند نفر از هم اتاقی های خود خواهند افتاد و حداقل یک خاطره جالب و به یادماندنی در ذهنشان نقش خواهد بست.. هم اتاقی ها به عنوان اولین گروهی که فرد در خوابگاه با آن ها روبه رو می شود، تأثیر بسیاری بر داشتن دیدگاه های متفاوت در رابطه با اقامت در خوابگاه های دانشجویی و کارمندی خواهند داشت. ممکن است برای آن دسته از افرادی که به مدت کوتاه قصد اقامت در یک خوابگاه و پانسیون را دارند، مسئله داشتن هم اتاقی خوب چندان مهم نباشد، اما برای دانشجویان و کارمندانی که متقاضی اقامت طولانی مدت در خوابگاه  هستند و روابط اجتماعی برای آن ها مهم است، ممکن است این موضوع  دارای اهمیت ویژه باشد.

ممکن است یک هم اتاقی به بهترین و نزدیکترین دوست شما تبدیل شود و یا اینکه که در طول روز  تنها چند کلمه به عنوان احوالپرسی ساده بین شما و او رد و بدل شود. در این صورت خوابگاه نمی تواند نقش منزل دوم را برای شما ایفا کند.هرچند، کنار آمدن با یک هم اتاقی خنثی، بدون شک بهتر از تحمل کردن یک هم اتاقی آزار دهنده خواهد بود. به هر حال انتخاب درست برای یافتن یک هم اتاقی مناسب که بتواند در روزهای اقامت در خوابگاه دوست و همدم شما باشد، بسیار مهم است..

زیرا می تواند بر تسکین دلتنگی های ناشی از دوری از خانواده و کنار آمدن با شرایط سخت خوابگاه و… اثرگذار باشد. حداقل امر این است که فرد تازه وارد به خوابگاه، خود را تنها نمی یابد و همین امر موجب می شود آسان تر با شرایط جدید زندگی در پانسیون ها و خوابگاه ها کنار بیاید .

اصول همدلی با هم اتاقی

اگر بخواهیم به مهم ترین اصل در روابط بین انسان ها اشاره کنیم باید گفت: نخست درصدد  درک و آنگاه جویای تفاهم باشید. این اصل شاه کلید روابط مؤثر با دیگران است. همه انسان ها سالیان درازی را به یادگیری سخن گفتن اختصاص داده اند، اما درباره گوش کردن چقدر سعی کرده اند؟ فقط تعداد انگشت شماری از مردم فن گوش کردن را آموخته اند. افراد در حقیقت سخنان فرد دیگر را پس از عبور از فیلترهای ذهنی شان دریافت می کنند و آنگاه می کوشند برحسب سلیقه خود آن را تفسیرکنند و به بهبود اوضاع روحی طرف مقابل کمک کنند. عباراتی نظیر:

"اوه! دقیقا می دانم چه احساسی داری"، "من هم با این مسئله روبرو بوده ام، اجازه بده تجربه خود را با تودرمیان بگذارم."

منظور از گوش کردن توأم با همدلی این نیست که صرفاً به دقت به سخنان دیگران گوش کنید، بلکه گوش کردن با نیت درک کردن، یعنی اینکه قبل از هرچیزی جویای تفاهم باشیم. در این صورت گوینده متوجه خواهد شد که شما احساسات او را به خوبی درک می کنید و مسلماً از نظر احساسات، عواطف و اندیشه به شما نزدیک تر می شود. این اتفاق در میان هم اتاقی های یک خوابگاه پسندیده است و در نتیجه آن محیط خوابگاه و رفتار هم اتاقی ها نسبت به هم بسیار صمیمی تر شده و تا حدی نقصانِ در کنار خانواده نبودن نیز جبران خواهد شد.

 

bnbgate.com...
ما را در سایت bnbgate.com دنبال می کنید

برچسب : خوابگاه,خوابگاه_دانشجویی,هاستل,پانسیون,خوابگاه_دخترانه,خوابگاه_پسرانه,خوابگاه_کارمندی,دانشجویی_کارمندی, نویسنده : عزیزخانی bnbgate بازدید : 151 تاريخ : يکشنبه 14 دی 1399 ساعت: 2:39

وقتی نیاز به قفل های هوشمند دیجیتال حس شد، بیشتر شرکتهای تولید قفل به تولید دیجیتال بر حسب سلیقه مشتری و خواسته آن ها پرداختند. قفل های با قابلیت های بالا که احتیاجی به حمل کلید نداشته باشد، با اثر انگشت و یا رمز های چند رقمی باز شود و به غیر از آن سنسورهای هشدار دهنده بسیاری داشته باشد. مثلا حساسیت نسبت به گرما و دمای بالا و یا ضربه های غیر عادی …

در حال حاضر تقریبا همه هتل ها از قفل های هوشمند و معمولا از مدلهای کارتی استفاده می کنند. به این صورت که یک عدد کارت به شخص مسافر داده می شود و مسافر با تماس مستقیم کارت با قفل می تواند به راحتی درب را باز کند و وارد شود.

قفل های دیجیتال

دلایل محبوبیت قفل های دیجیتال

قفل های هوشمند دیجیتال به دلایل زیادی در حال حاضر محبوب شده اند. بعضی دلایل را در زیر برایتان یاد آور می شویم.

1-شما احتیاجی به حمل کلید ندارید. کارت و کلید مغناطیسی ،رمز یا اثر انگشت شما کلید شما می باشد که بسیار قابل اعتماد تر از کلیدهای مکانیکی هستند.

رمز در حافظه شما که از امن ترین مکان هاست، می ماند.

2-دیگر نگران ماندن در پشت درب منزل یا اتاق خود نباشید زیرا رمز یا اثر انگشت شما همیشه همراه شماست.

3-احتیاجی به قفل اضافه نیست و نیازی نیست وقتی که از منزل خارج می شوید چند دقیقه ای وقت خود را صرف قفل کردن درب منزل یا اتاق کنید، زیرا در صورت خروج خود به خود درب قفل می شود و احتیاجی به صرف زمان و انرژی برای قفل نیست  و  در هنگام برگشت هم به همین راحتی درب قابل باز شدن است.

4-این قفل ها دیگر مانند قفلهای مکانیکی یا قدیمی نیستند که وقتی با دیلم و یا وسیله ای به آنها ضربه بزنید واکنشی نشان ندهند و احتمال باز شدن داشته باشند . این قفلها در صورتی که احساس کنند کسی قصد تخریب آن ها را دارد با فعال کردن آلارم خود مانند یک دزدگیر عمل کرده و سعی در مطلع کردن اطرافیان و فراری دادن مهاجم دارد، «یعنی به زبان ساده قفلی است مجهز به دزدگیر»

نقطه ضعف قفل های هوشمند سری اول، عدم حساسیت و مقاومت در برابر شوک های الکتریکی بود. از آنجا که سارقین متوجه این موضوع شده بودند و تلاش می کردند از این طریق به گشودن قفل ها بپردازند، در نسل جدید قفل های هوشمند دیجیتال این مشکل برطرف شد و باز شدن این قفل ها توسط دیگران عملا غیر ممکن شد. به ویژه در ساخت و تولید قفل های برند بی ان به این مساله به شدت توجه شده است، به طوری که قفل های این برند حتی تحمل 3000 ولت شوک را داراست و در هنگام مواجه شدن با شوک های شدید چند ثانیه خاموش می شود.

5-دارای سیستم اعلام حریق  می باشد

یعنی قفلی  که علاوه بر قفل بودن و دزدگیر بودن در هنگام آتش سوزی آلارم می دهد و همانند یک سیستم هشدار حریق عمل می کند. قابلیت این را دارد که در صورت آتش سوزی و احساس حرارت بالاتر از 60 درجه شروع به آلارم کشیدن کرده و درب را اتوماتیک باز کند و به این ترتیب از حبس شدن کسی در محل جلوگیری کرده و باعث شود که ماموران اتش نشانی در صورت آمدن، بدون فوت وقت برای باز کردن درب به راحتی عملیات خود را آغاز کنند و باعث کاهش هزینه های جانی و مالی می شود .

6-مجهز به قفل کودک

در صورتیکه فرزند شما در منزل است می توانید قفل کودک رافعال کرده و خیالتان از این مساله که فرزندتان نمی تواند خارج شود.، آسوده باشد.

7-مجهز به قفل امنیتی

با فعال کردن این قابلیت،حتی اگر کسی رمز و کارت و… را هم داشته باشد، اجازه باز کردن درب را بدون هماهنگی ندارد.

8-دارای سیستم هوشمند هشدار ضعیف شدن باطری می باشد.

9- دارای کلید اضطراری دستی

 درصورت از کار افتادن و ضعیف شدن باطری به شما امکان می دهد به راحتی در را باز و بسته کنید.

10- زیبایی بسیار بالا و نصب بسیار راحت و امنیت بالای آن باعث می شود که استقبال بسیار بالایی از این نوع قفل صورت بگیرد.

EVER LOCK

مجموعه ای از قفل های متنوع از مدل ها و رنگهای مختلف همراه با نصب آسان و کارایی بسیار بالا قابل نصب به روی درب آپارتمان ،اتاق خواب، درب های اتاق های شرکت  و هتل ها می باشد.

bnbgate.com...
ما را در سایت bnbgate.com دنبال می کنید

برچسب : گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی,گیت_فروشگاهی,تگ,لیبل,دزدگیر,بارکد,تگ_لباس,دزدگیر_فروشگاه,عینک,دزدگیر_عینک, نویسنده : عزیزخانی bnbgate بازدید : 123 تاريخ : يکشنبه 14 دی 1399 ساعت: 2:38